کاشت نهال به پاسداشت یاد و خاطره شهدای نیروی انتظامی در همدان

آیین کاشت نهال به مناسبت هفته منابع طبیعی و به پاسداشت یاد و خاطره شهدای نیروی انتظامی در محوطه مقر فرماندهی نیروی انتظامی استان همدان برگزار شد.
کد خبر: ۴۴۶۷۰۳
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۳ - 08March 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، آیین کاشت نهال به مناسبت هفته منابع طبیعی و به پاسداشت یاد و خاطره «شهدای نیروی انتظامی» با حضور «اسفندیار خزائی» مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری همدان، سرهنگ «احمد رحیمی» معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان و جمعی از کارکنان فرماندهی نیروی انتظامی همدان در محوطه مقر فرماندهی نیروی انتظامی استان همدان برگزار شد.

سرهنگ «احمد رحیمی» در این مراسم اظهار داشت: حمایت از مجموعه منابع طبیعی و حفاظت از محیط زیست با هدف استفاده بهینه از طبیعت و نگهداری آن برای آیندگان بسیار با اهمیت است.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان همدان با بیان اینکه شعار محوری هفته گرامیداشت منابع طبیعی در سال جاری «همه با هم جهاد برای حفاظت از منابع طبیعی» انتخاب شده، گفت: امروز هم به یاد شهدای انتظامی و با هدف ترویج فرهنگ حفاظت از منابع طبیعی، نهال هایی را می کاریم تا با این برنامه ضمن پاسداست یاد و خاطر شهدای گرانقدر اعلام کنیم که فرماندهی انتظامی همدان پشتوانه محکمی برای حمایت و حراست از منابع طبیعی است.

نیروی انتظامی حدود ۱۳ هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی، نظم و امنیت جامعه و جمهوری اسلامی کرده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها