رئیس انجمن مدیریت جهادی:

ضرورت برخورداری مسؤولان کشور از روحیه جهادی/ مدیریت جهادی حلّال مشکلات است

سردار سپهر با تأکید بر اینکه مدیریت امروز در کشور ما باید با روحیه جهادی مانوس شود، گفت: سال‌ها در دفاع مقدس مشکلات را با روحیه جهادی حل کردیم و بعد از آن هم هر جا که روحیه جهادی به میدان آمد، مشکلات رفع شد.
کد خبر: ۴۴۶۷۲۰
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۳ - 08March 2021

مدیریت امروز در کشور باید با روحیه جهادی مانوس شودبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «محمدحسین سپهر» رئیس انجمن مدیریت جهادی عصر امروز (دوشنبه) در هفتمین همایش تقدیر از مدیران جهادی که در ساختمان قدیم مجلس شورای اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: امسال به دلیل شیوع کرونا مجبور شدیم این همایش را با تعداد بسیار محدودی برگزار کنیم؛ در حالی که سال‌های گذشته این همایش با حضور دو هزار نفر از مدیران جهادی برگزار می‌شد.

وی افزود: امیدواریم که با رشد و تعالی مدیران جوان کشور مسیر تمدن‌سازی را به درستی طی کنیم.

رئیس انجمن مدیریت جهادی ادامه داد: امامین ما تکلیف کردند که بزرگترین هدف ما ساخت تمدن نوین اسلامی است که باید با ساخت دولت اسلامی و جامعه اسلامی، تلاشی همه‌جانبه در تحقق آن انجام دهیم.

سردار سپهر عنوان کرد: نقش مدیر و مدیریت امروز در کشور ما باید با روحیه جهادی مانوس شود؛ اما در حالی که می‌بایست مسئولان، استادان و حوزویان در این حوزه پیشگام می‌بودند، متأسفانه در این زمینه دیر اقدام کردیم.

وی اضافه کرد: سال‌ها در دفاع مقدس مشکلات را با روحیه جهادی حل کردیم و بعد از آن هم هر جا که روحیه جهادی به میدان آمد، مشکلات رفع شد؛ به‌عنوان مثال، سال گذشته زمانی که کرونا شایع شد، در تولید ماسک مشکل داشتیم به نحوی که قیمت ماسک ساده ۲۰۰ تومانی تا ۱۵ هزار تومان افزایش یافت و این باعث شد تا با کاری جهادی اکنون ۴۰ میلیون ماسک در روز تولید می‌کنیم؛ در حالی که مصرف روزانه ۱۶ میلیون ماسک در روز است؛ امروز با اجازه‌هایی که گرفته شده مازاد این تعداد صادر می‌شود.

رئیس انجمن مدیریت جهادی خاطرنشان کرد: هیچ راهی برای برون‌رفت از تنگنا‌ها و مشکلات وجود ندارد، مگر اینکه مدیریت جهادی را اعمال کنیم.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها