شهید بهرامی همیشه تلاش می‌کرد صلح و آرامش را میان همه برقرار کند

شهید رحمان بهرامی همیشه تلاش می‌کرد صلح و آرامش را میان همه برقرار کند حتی یک بار جوانی را دید که ناراحت بود، علت را جویا شد و متوجه مشکل او با خانواده‌اش شد و پس از تلاش بسیار، آن جوان را به آغوش خانواده‌اش بازگرداند.
کد خبر: ۴۴۶۷۲۶
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۰ - 10March 2021

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، شهید رحمان بهرامی روز ۲۰ فروردین ۱۳۴۷ در روستای طهماسب‌آباد سلطانیه استان زنجان به دنیا آمد. همزمان با آغاز جنگ تحمیلی، در ۱۳ سالگی وارد جبهه نبرد حق علیه باطل شد و پس از آن هم ۳۰ سال در شهرستان بانه خدمت کرد. وی از همرزمان شهیدان چمران و صیاد شیرازی بود.

شهید بهرامی نمونه بارز یک فرد انقلابی بود و این خصوصیت هم به عنوان یک بسیجی وقتی که عازم جبهه شد و هم به عنوان یک پاسدار وقتی که در مناطق عملیاتی حضور داشت، در او متجلی بود و همیشه به فکر سوریه و حریم آل الله بود.

زمانی که حریم اهل بیت (ع) در سوریه مورد تعدی نیرو‌های داعش قرار گرفت، رحمان بهرامی برای دفاع از حریم اهل بیت (ع) راهی جبهه سوریه شد و روز ۲۰ اسفند ۱۳۹۴ به فیض شهادت نائل آمد و نخستین شهید مدافع حرم شهرستان خرم دره شد.

از سجایای اخلاقی شهید بهرامی که توسط دوستانش نقل شده، این است که وی اخلاقی نیکو داشت و همیشه خوشرو بود، لبخند بر لب داشت و صداقت و صمیمیت در رفتار و کلامش پیدا بود و همچنین این شهید روحیه بسیجی خود را همیشه حفظ می‌کرد.

شهید بهرامی همیشه تلاش می‌کرد صلح و آرامش را میان همه برقرار کند. حتی یک بار جوانی را دید که ناراحت بود، علت را جویا شد و متوجه مشکل آن جوان با خانواده‌اش شد و پس از تلاش بسیار، آن جوان را به آغوش خانواده‌اش بازگرداند.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها