فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان خبر داد؛

مرکز نگهداری و بازپروری معتادان متجاهر استان، در نهاوند افتتاح شد

سردار «مظاهر مجیدی » گفت: پارک کرامت نهاوند، مرکز نگهداری، بازپروری، مهارت آموزی و ترک اعتیاد معتادان متجاهر استان همدان، در نهاوند افتتاح شد.
کد خبر: ۴۴۶۷۳۴
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۸ - 08March 2021

مرکز نگهداری و بازپروری معتادان متجاهر استان، در نهاوند افتتاح شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، سرتیپ دوم پاسدار «مظاهر مجیدی» فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان در مراسم افتتاح مرکز نگهداری و بازپروری معتادان متجاهر استان، در نهاوند، اظهار داشت: پارک کرامت نهاوند، مرکز نگهداری، بازپروری، مهارت آموزی و ترک اعتیاد معتادان متجاهر استان همدان است که با ۸۵ میلیارد ریال اعتبار ساخته شد.

سردار «مظاهر مجیدی» امروز دوشنبه ۱۸ اسفند در آیین افتتاح پارک کرامت نهاوند، ضمن اشاره به ظرفیت پذیرش 400 نفری این اردوگاه، افزود: کار ساخت این اردوگاه در زمینی به مساحت پنج هکتار از اسفندماه سال گذشته به منظور زیرپوشش قرار دادن شهرستان های ملایر، تویسرکان، نهاوند و حتی اسدآباد آغاز شد.

وی ادامه داد: این مرکز با اعتبار ۸۵ میلیارد ریالی سپاه و با کمک ستاد پیشگیری و مبارزه با موادمخدر استان و دیگر ارگان‌ها در زمینی به مساحت ۵۰ هزار مترمربع در شهرستان نهاوند به بهره برداری رسید.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان تصریح کرد: این اردوگاه دارای محل احیاء، درمان، سم زدایی، قرنطینه، داروخانه، آزمایشگاه، آسایشگاه، حمام، آشپزخانه و غذاخوری است که مجهز به سیستم گرمایشی و زیرساخت های برق، آب و گاز است و در این مرکز با برگزاری دوره های آموزشی، مهارت بهبودیافتگان را ارتقاء داده و از توان بخش خصوصی برای ایجاد اشتغال برای این قشر استفاده می شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها