جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی خبر داد:

تیم تخصصی تولید محتوای استان مرکزی برای تولیدات مجازی راهیان نور به مناطق عملیاتی اعزام شدند

جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی از اعزام تیم تخصصی تولید محتوای استان مرکزی برای تولیدات مجازی راهیان نور به مناطق عملیاتی خبر داد.
کد خبر: ۴۴۶۷۳۷
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۱ - 08March 2021

تیم تخصصی تولید محتوای استان مرکزی برای تولیدات مجازی راهیان نور به مناطق عملیاتی اعزام شدند

به گزارش دفاع‌پرس از استان مرکزی، سرهنگ پاسدار «محمدرضا عسگری» جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه با اشاره به اعزام تیم تخصصی به مناطق عملیاتی جنوب برای تهیه مستند و محتوای راهیان نور مجازی اظهار داشت: مردم در  طول 42 سال گذشته در هر شرایطی وفاداری و پایبندی به آرمان‌های امام(ره) و شهدا را نشان دادند و در مدت یک سال گذشته با عملکرد خود ثابت کردند که فرهنگ ایثار و ازخودگذشتی همچنان ادامه دارد بنابراین اردوی راهیان نور در طول سال‌های گذشته نشان داد که یکی از عوامل مهم و تاثیرگذار بر نسل جوان جامعه است که در این فضا می‌توان روحیه‌های موجود در دفاع مقدس را انتقال داد.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین اهداف برنامه‌های فرهنگی انتقال درست فرهنگ دفاع مقدس است و راهیان نور یک برنامه عظیم فرهنگی است که به عنوان فناوری از آن یاد می‌شود و باید این رویکرد در آن مورد توجه باشد.

جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی ادامه داد: با وجود شیوع بیماری کرونا در طول یک سال گذشته بسیاری از مراسم‌های ارزشی از جمله یادوارده‌ شهدا و خدمت‌رسانی به مردم متوقف نشدند بلکه قدرتمندتر از گذشته و با استفاده از روش‌های جدید انجام می‌شوند به طوری که مراسم‌های گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و فرهنگ دفاع مقدس در بستر فضای مجازی و استفاده از رسانه‌ها با همکاری جوانان و نوجوانان انجام شد و در اوج اقدامات می‌توان به سالگرد شهادت شهید سلیمانی اشاره کرد.

عسگری تصریح کرد: در سال‌های گذشته به سبب محدودیت‌های ظرفیت حدود 30 هزار نفر از مردم استان به مناطق اعزام شدند اما امسال به سبب برگزاری راهیان نور مجازی جمعیت قابل توجهی شرکت می‌‌کنند که برنامه‌ریزی‌های خوبی در این زمینه انجام شده است.

وی بیان کرد: نسل جوان جامعه در فضای مجازی برای تولید محتوای ارزشی دست به ابتکار و خلاقیت زدند که نشان می‌دهد با استفاده از فرهنگ بسیجی تهدیدها را می‌توان به فرصت تبدیل کرد و با وجود اینکه امسال نمی‌توان در مناطق عملیاتی حضور داشت اما از ظرفیت فضای مجازی و رسانه‌ای در این زمینه استفاده شده است.

جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی خاطرنشان کرد: امسال راهیان نور مجازی در استان در 2 فاز اجرا می‌شود به طوری که فاز نخست آن در اسفندماه از طریق شبکه شاد و روبیکا برای دانش‌آموزان است و برنامه‌ریزی‌ها برای جمعیت قابل توجهی از این قشر انجام شده که از تاریخ 23 اسفند شروع و تا 26 اسفندماه اجرا می‌شوند.

عسگری بیان کرد: ساعت 10 صبح روز 23 اسفندماه منطقه عملیاتی فتح‌المبین و ساعت 17 منطقه عملیاتی فکه، در تاریخ 24 اسفند ساعت 10 صبح یادمان شهدای هویزه و ساعت 17 منطقه عملیاتی طلائیه، 25 اسفند ساعت 10 صبح پاسگاه زید و ساعت 17 شلمچه و در تاریخ 26 اسفند ساعت 10 صبح منطقه عملیاتی علقمه و اختتامیه برنامه راهیان نور دانش‌آموزی انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه لینک دسترسی برنامه راهیان نور مجازی @bdmarkazi و @pmstudent است گفت: دانش‌آموزان می‌توانند از این طریق در برنامه‌های راهیان نور شرکت کنند، فاز دوم برنامه راهیان نور در فروردین 1400 و ویژه عموم جامعه و مردم است که در بستر صدا و سیما و سایر رسانه‌ها در 10 شب از نوروز انجام می‌شود و مستندها از شبکه آفتاب و رسانه‌ها پخش می‌شوند.

جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی عنوان کرد: تیم تخصصی رسانه‌ای و تولید محتوای استان به همراه فرماندهان و پیشکسوتان دفاع مقدس برای انجام تولیدات به مناطق اعزام شدند و به صورت جهادی در مدت 7 روز عملیات ساخت مستند و ضبط و تولید آن را انجام می‌دهند.

عسگری افزود: راویان و عوامل تولید مستند از کارشناسان برجسته استان هستند که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مناطق عملیاتی حضور پیدا کردند و امیدواریم بتوانند مستندات اثرگذاری برای مردم تهیه کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار