معاون فرهنگی سپاه امام رضا(ع):

مجموعه فرهنگی «دهکده مقاومت» در مشهد مقدس راه‌اندازی می‌شود‌

معاون فرهنگی سپاه امام رضا(ع) گفت: به دنبال راه‌اندازی یک مجموعه فرهنگی، تفریحی و انقلابی با عنوان دهکده مقاومت در مشهد مقدس هستیم و طرح‌ریزی اولیه آن نیز در حال انجام است.
کد خبر: ۴۴۶۷۴
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۵ - 14April 2015

مجموعه فرهنگی «دهکده مقاومت» در مشهد مقدس راه‌اندازی می‌شود‌

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاعرسانی سپاه امام رضا(ع)، محمدعلی چمی گو در گفتوگو با خبرنگاران اظهار داشت: مهمترین اولویتهای معاونت فرهنگی سپاه امام رضا(ع) برای سال جدید شامل مباحث فرهنگی و اجتماعی و پیگیری این اولویتها و مباحث بهویژه در حاشیه شهر مشهد مقدس است.

معاون فرهنگی سپاه امام رضا(ع) بیان کرد: ساماندهی مسئولان فرهنگی پایگاههای مقاومت استان را نیز در دستور کار خود قرار دادهایم و امیدواریم با برنامهریزیهای انجامشده در این زمینه نیز بتوانیم انسجام بیشتری را در میان مسئولان پایگاههای خود ایجاد کنیم.

چمی گو عنوان کرد: علاوه بر این به دنبال راهاندازی یک مجموعه فرهنگی، تفریحی و انقلابی با عنوان دهکده مقاومت در مشهد مقدس هستیم و طرحریزی اولیه آن نیز در حال انجام است و امیدواریم تا پایان امسال بتوانیم مقدمات اجرایی آن را فراهم کنیم.

وی خاطرنشان کرد: درزمینهٔ شعار سال که از سوی مقام معظم رهبری عنوانشده است اعتقاد ما این است که بیشتر باید کارهای عملیاتی انجام شود و از تولید محتوا و فضاهای تئوریک باید تا حدودی فاصله بگیریم.

معاون فرهنگی سپاه امام رضا(ع) گفت: علاوه بر این در بحث خانواده پایدار بهویژه در مناطق حاشیه شهر مشهد مقدس نیز برنامهریزیهای مناسبی از سوی این معاونت انجامشده است و به سایر ارگانهای متولی در این زمینه نیز همیاری لازم را انجام میدهیم.

نظر شما
پربیننده ها