مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قم

دفاع مقدس دانشگاه انسان سازی بود/ طلاب جانباز مایه مباهات نظام اسلامی هستند

حجت الاسلام والمسلمین «سید حسن اکبری» با اشاره به اینکه طلاب جانباز مایه افتخار و مباهات نظام اسلامی هستند، گفت: حقیقتاً دوران دفاع مقدس، دانشگاه انسان سازی بود.
کد خبر: ۴۴۶۷۴۱
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۳ - 08March 2021

به گزارش دفاع‌پرس از قم، حجت لاسلام و المسلمین «سید حسن اکبری» مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) طی سخنانی در جلسه تجلیل از اعضای شورای بسیج مدرسه علمیه حضرت ابوالفضل (ع) ویژه طلاب و فضلای جانباز که در دارالقرآن علامه طباطبایی (ره) برگزار شد، اظهار داشت: طلاب و روحانیون جانباز در مسیر کسب رضای الهی و خدمت به اسلام و انقلاب، با ایثار و جانفشانی خود نشان داده اند که نه در حرف بلکه در مقام عمل، پای ارزش‌ها و آرمان‌ها ایستاده و در خط مقدم دفاع از اسلام و انقلاب هستند.

وی همچنین ضمن تقدیر از خدمات و تلاش‌های حجت الاسلام والمسلمین «احمد عابدی» استاد حوزه و دانشگاه و دارنده نشان فتح دفاع مقدس در مدرسه علمیه جانبازان و دیگر عرصه‌های فرهنگی و مدیریتی و آموزشی، گفت: شما عزیزان کسانی هستید که بخش عمده‌ای از عمر خود را در مسیر آرمان‌های امام راحل و تبعیت از خلف صالح ایشان، مقام معظم رهبری گذرانده و اینک نیز طلایه دار دفاع از ارزش‌ها و حراست از آرمان‌های انقلاب اسلامی هستید و خدمات و زحمات شما بر هیچ انسان منصفی پوشیده نیست.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قم در ادامه با بیان اینکه لازمه قدردانی از نعمت‌های خدا خدمت به دین است، ابراز داشت: آن چه مسلم است این که همه اولیا و انبیا و ائمه اطهار (ع) برای این آمده اند که فدای دین خدا شوند و این مساله بسیار مهمی است، کما این که در روزگار ما نیز امام راحل خود فدای دین خدا بود و به خاطر اخلاص والایش، پروردگار عالم به راه و نهضت و کلامش برکت و نورانیت ویژه‌ای داد.

وی افزود: در طول این چهار دهه نیز به عینه دیدیم که به لطف الهی، پیام انقلاب اسلامی ایران به رهبری ایشان در دنیا صادر شد و همین انقلاب توانست دنیای استکبار به خصوص آمریکای جنایتکار را خوار و ذلیل کند.

اکبری همچنین گفت: دوران هشت دفاع مقدس، حقیقتاً دانشگاه انسان سازی بود و ما برکات بالای معنوی و تربیتی در آن دیدیم و امروز نیاز داریم که آن ارزش‌ها و آرمان‌ها را دنبال کنیم.

وی تأکید کرد: حضور علما و طلاب و فضلای حوزوی در دوران دفاع مقدس مایه افتخار و برکات بود و امروز شما طلاب و روحانیون عزیز و جانباز، مایه فخر و مباهات همه ما هستید.

دفاع مقدس دانشگاه انسان سازی بود/ طلاب جانباز مایه مباهات نظام اسلامی هستند

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار