مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران:

کتاب نقش مردم بابلسر در دفاع مقدس تدوین می‌شود

سردار «عبدالله ملکی» گفت: کتاب نقش مردم بابلسر در انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و جبهه مقاومت تدوین می‌شود.
کد خبر: ۴۴۶۷۴۸
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۸ - 08March 2021

کتاب نقش مردم بابلسر در دفاع مقدس تدوین می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سردار «عبدالله ملکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس عصر امروز در جلسه شورای مدیران حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بابلسر با بیان اینکه این شهرستان هم فرمانده‌خیز و رزمنده‌خیز است، بر ضرورت تدوین کتاب نقش رزمندگان در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و جبهه مقاومت تأکید کرد.

وی افزود: کتاب نقش شهرستان بابلسر در دفاع مقدس از آثار جنگ است که دارای محور‌های مشخصی بوده و برای آیندگان ماندگار خواهد ماند.

سردار ملکی با بیان اینکه رزمندگان جزو آثار دفاع مقدس هستند و هر روز یکی از این کاروان کم می‌شود بر جمع آوری آثار شهدا و خاطرات رزمندگان تأکید کرد.

وی ضمن قدردانی از مسئول دفتر حفظ آثار در راه اندازی پایگاه فرهنگی دفاع مقدس دفاع مقدس، بر روایتگری و انتقال فرهنگ دفاع مقدس به دانش آموزان و نسل جوان امروز تأکید کرد.

سردار ملکی با اشاره به اینکه تشییع شهدای گمنام باعث تحول در جامعه می‌شود، افزود: در تشییع اخیر پیکر ۲ شهید گمنام در باغ ۳۳ هکتاری رامسر مسائلی بوجود آمد که زیبنده نبود و با تدابیر فرمانده سپاه رامسر و مسئول دفتر حفظ آثار دفاع مقدس این شهرستان شهدا مقابل مصلا خاکسپاری شدند.

در این جلسه که با حضور معاونت‌های اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران برگزار شد، مسئولین کمیته‌های ۱۶گانه دفتر حفظ آثار دفاع مقدس بابلسر و رابطین بخش‌ها به ارائه گزارش کار پرداختند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها