شلیک نظامیان صهیونیست به دو فلسطینی در «بیت اللحم»

نظامیان صهیونیست با شلیک به سوی دو فلسطینی در شهر «بیت‌اللحم» آن‌ها را با ادعای تلاش در پرتاب بمب دست‌ساز دستگیر کردند.
کد خبر: ۴۴۶۷۹۵
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۰ - 08March 2021

شلیک نظامیان صهیونیست به دو فلسطینی در «بیت اللحم»به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، منابع خبری دوشنبه شب به وقت تهران از شلیک نظامیان صهیونیست به دو فلسطینی خبر دادند.

به گزارش منابع خبری، ارتش صهیونیستی مدعی شده که این دو فلسطینی به سوی نیروهای صهیونیستی در «الخضر» در بیت اللحم کوکتل مولوتف (نوعی بمب دست ساز) پرتاب کردند.

روزنامه صهیونیستی «جروزالم پست» نیز در خبری در این زمینه نوشت که نیروهای صهیونسیتی این دو فلسطینی را دستگیر کرده‌اند. شهر بیت‌اللحم در ۱۰ کیلومتری جنوب قدس اشغالی است.

نظامیان صهیونیست به تازگی با یورش به منزل چهار جوان از اهالی شهرک قباطیه، آن‌ها را بازداشت کردند. نظامیان رژیم صهیونیستی همچنین یک جوان فلسطینی را در اردوگاه جنین، پنج جوان را در اردوگاه الدهیشه و شهرک الدوحه بازداشت کردند. نظامیان صهیونیست در قدس اشغالی نیز چند نفر را بازداشت کردند.

یک رسانه فلسطینی نیز اخیرا نوشت که از زمان اشغال فلسطین در ۱۹۴۸ تا پایان سال ۲۰۲۰ میلادی ۱۰۰ هزار فلسطینی به شهادت رسیده‌اند.

خبرگزاری رسمی فلسطینی «وفا» در گزارشی به همین مناسبت اعلام کرد، از «یوم النکبه» (۱۹۴۸) تا پایان سال ۲۰۲۰ میلادی ۱۰۰ هزار فلسطینی به شهادت رسیده‌اند که یازده هزار نفر آنها مربوط به انتفاضه دوم (۲۰۰۰-۲۰۰۵) تا به امروز است.

بر اساس این گزارش، تنها در سال ۲۰۱۴ (جنگ ۵۱ روزه) ۲۲۴۰ فلسطینی به شهادت رسیده‌اند و ۲۱۸۱ نفر آنها از نوار غزه بوده‌‌اند؛ تعداد شهدا در سال ۲۰۱۹ به ۱۵۱ نفر و در سال ۲۰۲۰ به ۴۸ نفر رسیده است.

خبرگزاری وفا افزود، رژیم صهیونیستی در سال گذشته میلادی پیکر ۱۳ شهید فلسطینی را تحویل نداده و تعداد پیکرهای شهدایی که نزد این رژیم نگه داشته شده به ۷۳ نفر رسیده است.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها