طی پیامی؛

امیر «نجاتی» عید مبعث را تبریک گفت

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی در پیامی عید مبعث را تبریک گفت.
کد خبر: ۴۴۶۸۱۵
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۷ - 09March 2021

امیر «نجاتی» عید مبعث را تبریک گفتبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بجنورد، سرتیپ دوم ستاد «محمد نجاتی» مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان شمالی در پیامی فرارسیدن عید مبعث را تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

از مناره پنج نوبت پر خروش / نام احمد با علی آید به گوش

روز و شب گویم به آوای جلی / اکفیانی یا محمد یا علی

در 27 رجب مردی به رسالت مبعوث می شود، از تبار پاک ابراهیم؛ آخرین حلقه از سلسله نورانی رسولان که همواره مبشران داد و آزادی و معلمان اخلاق بوده اند.

بعثت سرآغاز یک راه درخشان الهی برای تکامل دین، تجلّی رحمت الهی و ظهور ارزش‌های پاک و ناب انسانی و تحقق راستین آزادی و عدالت و برابری و توحید و رمز خضوع در برابر فقط الله و مجمع همه زیبایی ها وخوبی ها؛ پاسخی برای نیازها و آبی زلال برای جانهای تشنه است.

مبعث نورانی پیام آور بزرگ توحید و وحدت و بعثت شور انگیز و شوق آفرین خاتم پیامبران است. به شکوه و عظمت پیامبرِ رحمت و به یمن کرامت آن رحمت للعالمین قلبها به تسخیر در آمده و شعله های سرکش در ید قدرت او قرار میگیرند.

اینجانب فرا رسیدن عیدمبعث، عید سراسر نور ورحمت و مهربانی را به همه مسلمانان در سرتا سر جهان به ویژه اقشارمختلف مردم شریف و مومن خراسان شمالی تبریک می‌گویم و از آستان خداوند قادر متعال مسالت دارم تا به حرمت فخر کائنات و رحمه‌للعالمین حضرت محمد مصطفی (ص) که در فرقان او را علت آفرینش جهان خوانده است، ملت ایران اسلامی و مردم ولایتمدار خراسان شمالی را از بحران سخت و صعب بیماری کرونا به سلامت عبور دهد و درگذشتگان بویژه خدمتگزاران مردم در خط مقدم مبارزه شبانه روزی با کرونا ویروس، پزشکان و پرستاران مجاهد که جان خویش را برای نجات جان هموطنان خود تقدیم کرده اند بیامرزد و قرین رحمت و رضوان الهی گرداند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار