مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین مطرح کرد؛

تأثیر افزایش صمیمیت در سپاه بر کارآمدتر شدن سربازان

حجت‌الاسلام تویسرکانی گفت: به‌منظور صمیمی کردن فضا و از بین بردن قضاوت‌های غلط و کارآمدتر کردن سربازان در سپاه، باید گفت‌وگو میان سربازان و پاسداران بیش از گذشته باشد.
کد خبر: ۴۴۶۸۳۱
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۸ - 09March 2021

کسی حق ندارد در سپاه از سرباز برای کار‌های شخصی استفاده کندبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «محمدرضا تویسرکانی» مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز (سه‌شنبه) در جشنواره جوان سرباز که در مجتمع فرهنگی ورزشی پنجم آذر بسیج برگزار شد، اظهار داشت: یکی از عوامل موفقیت انسان در زندگی این است که آنچه را فکر می‌کند، منطبق با واقعیات باشد.

وی ادامه داد: مواردی که امروز علیه سپاه و روحانیون در فضای مجازی مطرح می‌شود، حجم خیلی زیادی دارد و این در حالی است که آنچه مطرح می‌شود با واقعیات موجود تفاوت بسیاری دارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین افزود: خیلی از آسیب‌ها و آفت‌هایی که بعضاً در محیط‌های کاری به وجود می‌آید، به واسطه ذهنیت‌ها و قضاوت‌های غلط است؛ به‌منظور صمیمی کردن فضا و از بین بردن قضاوت‌های غلط و کارآمدتر کردن سربازان در سپاه، باید گفت‌وگو میان سربازان و پاسداران بیش از گذشته باشد.

حجت‌الاسلام تویسرکانی تأکید کرد: کسی حق ندارد در سپاه از سرباز برای کار‌های شخصی استفاده کند و این موضوعی است که فرمانده معظم کل قوا آن را حرام می‌دانند؛ بر این اساس، سربازان فقط باید در کار‌های سازمانی بکارگیری شوند.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار