معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین تأکید کرد؛

ضرورت رعایت اخلاق در مواجهه با سربازان

سردار خراسانی بر ضرورت رعایت اخلاق در مواجهه با سربازان تأکید کرد و گفت: موضوع افزایش حقوق سربازان باید از طریق ستاد کل نیرو‌های مسلح پی‌گیری شود.
کد خبر: ۴۴۶۸۴۲
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۱ - 09March 2021

باید در رفتار با سربازان رعایت اخلاق را داشته باشیمبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار «مجید خراسانی» معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین امروز در جشنواره جوان سرباز که در مجتمع فرهنگی ورزشی ۵ آذر بسیج برگزار شد، با بیان اینکه دو بار در سال با سربازان جلسه می‌گذاریم، اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس ابتدا فقط بسیجیان حضور داشتند، اما بعد از مدتی مقرر شد از سربازان وظیفه هم استفاده کنیم؛ تجربه آن دوران به ما یادآور می‌شود که اخلاق‌مداری با اقتدار قابل جمع شدن است؛ یعنی هم می‌توانیم حرف سرباز را گوش کنیم و هم اینکه رعایت اخلاق را داشته باشیم.

وی افزود: اشکالات کلی مثل پایین بودن حقوق سربازان موضوعی نیست که ما در سازمان بسیج بخواهیم آن را برطرف و حقوق را افزایش دهیم؛ چون تحقق این موضوع سازوکار‌های خاص خودش را دارد که باید از طریق ستاد کل نیرو‌های مسلح پی‌گیری شود.

سردار خراسانی ادامه داد: جوانان سرباز باید در اوقات فراغت خود در محیط‌های سربازی مطالعه کنند؛ به‌عنوان مثال، سربازی بوده که در طول مدت خدمت خود، هفت هزار کتاب صوتی را به پایان برده است.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار