مدیرعامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس خبر داد؛

خنثی‌سازی موج سنگین رسانه‌ای ضد انقلاب در چهلمین سالگرد دفاع مقدس

علی‌اصغر جعفری به موج سنگین رسانه‌ای ضد انقلاب و نظام سلطه در چهلمین سالگرد دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: دشمن در آستانه چهلمین سالگرد دفاع مقدس موج رسانه‌ای و تبلیغاتی در نظر گرفته بود تا به‌نوعی نقطه باشکوه عزت ملت ایران را خدشه‌دار کند که با هم‌گرایی و فعالیت عظیم ما خنثی و بی‌اثر شد.
کد خبر: ۴۴۶۸۴۳
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۲ - 09March 2021

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، «علی‌اصغر جعفری» مدیرعامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در جلسه شورای فرهنگ عمومی که امروز (سه‌شنبه)، با دستور جلسه ارائه برنامه‌های دستگاه‌های مختلف ذیل برگزاری برنامه‌های چهلمین سالگرد دفاع مقدس برگزار شد، با اشاره به مصوب شدن سند برنامه‌های گرامی‌داشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در ۲۴ تیر ۱۳۹۹ اظهار داشت: در ستاد مرکزی تلاش زیادی شد تا این مناسبت به‌طور مطلوبی در کشور برگزار شود.

وی به برنامه‌ریزی برای این مناسبت در قالب ۵۰۵ ستاد در سراسر کشور اشاره کرد و افزود: این ستاد‌ها از سطح ستادکل نیرو‌های مسلج و مجموعه‌های لشکری تا استان‌ها و شهرستان‌ها این ستاد‌ها شکل گرفت و در وزارت‌خانه‌ها نیز سامان پیدا کرد و در ۴۳ هفته برنامه‌ها تنظیم و ابلاغ شد.

دبیر ستاد مرکزی برگزاری گرامی‌داشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس خاطرنشان کرد: برای رصد کردن فعالیت‌های این مناسبت سامانه برخطی ایجاد شد و براساس برنامه‌های هر سازمان کار‌ها پیگیری شد و در حال گزارش‌گیری آن هستیم. هم‌گرایی و هم‌افزایی این اتفاقات منجر به دست‌آورد‌های مهمی شد.

جعفری به فعالیت مجموعه ضد انقلاب در ایام برگزاری برنامه‌های گرامی‌داشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس اشاره کرد و ادامه داد: نکته مهمی که نتیجه فعالیت‌های ما در این ستاد بود خنثی‌سازی موج سنگین رسانه‌ای ضد انقلاب و نظام سلطه در چهلمین سالگرد دفاع مقدس بود که دشمن تدارک دیده بود. این موج رسانه‌ای با تولید برنامه‌های رسانه‌ای، مستند و تبلیغاتی درنظر گرفته شده بود تا به‌نوعی نقطه باشکوه عزت ملت ایران را خدشه‌دار کنند و شبهات دیگری را وارد کنند که هم‌گرایی و فعالیت عظیم ما موجب خنثی‌سازی و بی‌اثر بودن فعالیت‌های دشمن و معاند شد.

وی در ادامه به طور تفصیلی به تشریح برنامه‌های دستگاه‌های مختلف ذیل برگزاری برنامه‌های چهلمین سالگرد دفاع مقدس درسطح کشور پرداخت و گفت: ۲۸ کمیته در ستاد مرکزی با حضور شخصیت‌های فرهنگی و پیشکسوتان دفاع مقدس ایجاد شد که ۵۰۵ ستاد اجرایی ما در سراسر کشور را رهنمود می‌کردند و در این حرکت عظیم ۴۳۳ شهرستان حضور داشتند.

انتهای پیام/ ۱۲۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار