برگزاری یادواره شهید گمنام دانشگاه آزاد پارس آباد

یادواره شهید گمنام دانشگاه آزاد اسلامی پارس آباد مغان و شهید دانشجو «غلامحسین ابوالحسنی» برگزار شد.
کد خبر: ۴۴۶۸۵۹
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۶ - 09March 2021

برگزاری یادواره شهید گمنام دانشگاه آزاد پارس آباد

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل،‌ امروز چهارمین یادواره شهید گمنام دانشگاه آزاد اسلامی پارس آباد مغان و شهید دانشجو «غلامحسین ابوالحسنی» در سالن اجتماعات این دانشگاه برگزار شد.

در این مراسم که با حضور «علی واحد» مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اردبیل، «ابراهیم امامی» فرماندار و حجت‌الاسلام «علی اکبر باقری بنابی» امام جمعه شهرستان پارس آباد برگزار شد «علیرضا پیل پایه» رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد پارس آباد مغان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گمنام و شهید دانشجو «غلامحسین ابوالحسنی» از مشارکت کارکنان و اساتید این دانشگاه در احداث حرم شهید گمنام، وجود این حرم را برای دانشجویان و اساتید و کارکنان باعث خیر و برکت و تقویت روحیه معنوی دانست.

در ادامه حجت‌الاسلام «علی اکبر باقری بنابی» امام جمعه شهرستان پارس آباد گفت: شهدای گمنام با آمدنشان به دانشگاه، تحول عظیم معنوی در دانشجویان و کارکنان و اساتید پدید آوردند و همه به بهره‌مندی از این نعمت معنوی موظف هستیم.

باقری بنابی با انتقاد از نحوه پوشش و حجاب توسط دانشجویان دختر و پسر در محیط های علمی و آموزشی گفت: باید احترام و تقدس محیط های علمی و آموزشی حفظ شود و خواسته شهدا در وصیت نامه شان حفظ حجاب و عفاف است.

امام جمعه پارس آباد افزود: لازم است اولویت‌های فرهنگی جامعه بازنگری شوند و ترویج مؤثر فرهنگ غنی دفاع مقدس در سرلوحه برنامه های فرهنگی دستگاه ها قرار گیرد و این یادواره های شهدا هستند که در طول زمان، باعث هشدار و تلنگر به انسان ها و جامعه می شوند و شهدای گمنام پرچم داران این هشدار و آگاهی بخشی هستند.

حجت الاسلام باقری عنوان کرد: در دفاع مقدس همه اقشار با همه سلیقه‌ها به میدان و صحنه آمدند و مردم غیور و عشایر دشت مغان نیز در پشتیبانی از جبهه ها، حماسه‌های بی‌نظیری آفریدند و در شرایط کنونی نیز در مواجهه با ویروس کرونا و تبعات اجتماعی آن، در رزمایش مؤمنانه ایثار را معنی کردند.

در ادامه این برنامه رزمنده جانباز «صفر بیگ‌علیزاده» به بیان خاطراتی از دفاع مقدس پرداخت و از خانواده شهید دانشجوی خلخال «غلامحسین ابوالحسنی» تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار