برگزاری کارگاه هنری در مراسم کنگره لشکر فرشتگان تاریخ‌ساز در اردبیل

کارگاه هنری خوشنویسی و طراحی در مراسم برخط کنگره لشکر فرشتگان تاریخ‌ساز در اردبیل برگزار شد.
کد خبر: ۴۴۶۹۰۶
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۲ - 09March 2021

برگزاری کارگاه هنری در مراسم کنگره لشکر فرشتگان تاریخ ساز در اردبیل

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، ‌امروز مراسم اختتامیه کنگره ملی لشکر فرشتگان تاریخ ساز، بانوان شهیده، جانباز و آزاده به صورت برخط و همزمان با سراسر کشور در اردبیل برگزار شد.

در این مراسم که در سالن شهید رجایی استانداری اردبیل و با حضور معاونان استاندار، فرماندهان انتظامی و نظامی استان، «علی واحد» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان و «یاسر شاهی» مدیر‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان برگزار شد، 15 نفر از هنرمندان هنرهای تجسمی استان اردبیل در کارگاه هنری (ورک شاپ) به خوشنویسی و طراحی پوستر پرداختند.

«علی دانش» مدیر هنریی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در خصوص برگزاری این کارگاه هنری در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس گفت: کارگاه هنری هنر های تجسمی به همت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان، بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و حوزه هنری استان و در ادامه کارگاه هنری هنرواره حبیب برگزار می شود و در تلاش هستیم این کارگاه هنری را در به بهانه مراسم های مختلف برگزار کنیم.

دانش متذکر شد: هنر بهترین و ماندگارترین و مؤثرترین ابزار ماندگاری مکتب والای دفاع مقدس و نشر ارزش‌های ناب اسلامی آن است و اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس از تولید آثار فاخر توسط هنرمندان در حوزه دفاع مقدس و مقاومت حمایت می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار