مراسم بزرگداشت شهدای دانشجو در دانشگاه صنعتی قم برگزار شد+ تصاویر

مراسم بزرگداشت شهدای دانشجوی استان قم با حضور جمعی از مسئولان و کارکنان دانشگاه صنعتی قم در این دانشگاه برگزار شد.
کد خبر: ۴۴۶۹۲۶
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۸ - 09March 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، در آستانه ۲۲ اسفند روز شهدا، مراسم بزرگداشت شهدای دانشجوی استان قم با حضور جمعی از مسئولان و کارکنان دانشگاه صنعتی قم برگزار شد.

در این مراسم «جلال رضایی نور» رییس دانشگاه صنعتی قم طی سخنانی با عرض تسلیت سالروز شهادت امام موسی کاظم (ع) اظهار داشت: شیوع ویروس کرونا ما را از فیض اردو‌های راهیان نور و زیارت قتلگاه‌های شهدا محروم کرد و برگزاری چنین مراسمی در دانشگاه، کمترین انجام وظیفه در قبال پاسداشت آرمان‌های شهیدان والامقام است.

وی افزود: شهدا به امر امام و رهبر خود، در راه دفاع از اسلام و دستاورد‌های انقلاب گام نهادند و انجام مسئولیت الهی خویش را با خون مطهر خود به امضاء رساندند.

رئیس دانشگاه صنعتی قم ادامه داد: باید به برگزاری یادواره‌ها در دانشگاه‌ها برای انس بیشتر دانشگاهیان با سبک و سیره و اهداف بلند شهیدان به طور ویژه توجه شود.

این مسئول تصریح کرد: ضرورت دارد برای ترویج گسترده فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، دانشگاه‌ها رسالت خود را نسبت به شهدا انجام دهند.

در ادامه حجت الاسلام حسین جوشقانیان عضو هیئت مدیره موسسه روایت سیره شهدا در سخنانی با اشاره به مناسبت سالروز شهادت امام موسی بن جعفر (ع)، نکاتی را پیرامون حماسه شهید و شهادت خاطرنشان کرد.

مرثیه سرایی جواد برزگر و برپایی نمایشگاه یاد یاران و اینفوگرافی فرماندهان شهید استان قم، از بخش‌های دیگر مراسم یادواره شهدای دانشجوی استان در دانشگاه صنعتی قم بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار