مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس فارس خبر داد؛

میزبانی شیراز از اختتامیه کنگره ملی شعر دفاع مقدس و مقاومت

سرهنگ پاسدار «سعید کوشکی‌جهرمی» از برگزاری مراسم اختتامیه بیست و دومین کنگره ملی شعر دفاع مقدس و مقاومت به میزبانی شیراز خبر داد.
کد خبر: ۴۴۶۹۴۴
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۸ - 09March 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شیراز، سرهنگ پاسدار سعید کوشکی جهرمی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس امروز (سه‌شنبه) در جمع خبرنگاران از برگزاری مراسم اختتامیه بیست و دومین کنگره ملی شعر دفاع مقدس به میزبانی شهر شیراز خبرداد و اظهار داشت: این مراسم فردا (چهارشنبه) در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس و با رعایت شیوه‌های بهداشتی با حضور مسئولان و شاعران برجسته استان برگزار می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس با بیان اینکه شعر می‌تواند دستاورد‌ها و رشادت‌های دوران دفاع مقدس را به نسل‌های آینده و جهانیان انتقال دهد و با شعر می توان لایه‌های پنهان و بازگو نشده دوران باشکوه دفاع مقدس را به جامعه منتقل کرد.

کوشکی با اشاره به اینکه استان فارس و شهر شیراز سومین حرم اهل بیت (ع) که به عنوان شهر علم و ادب شناخته می‌شود گفت: این استان دارای شاعران برجسته‌ای در گذشته و همچنین در حال حاضر است که این نشان دهنده جایگاه هنر و شعر در این استان است.

وی تصریح کرد: این مراسم به صورت ارتباط تصویری با سراسر کشور و با حضور مدیران و مسئولان استان‌ها و با سخنرانی نماینده، ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز به صورت حضور در مراسم اختتامیه و سخنرانی سردار کارگر رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بصورت ارتباط تصویری برگزار خواهد شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس افزود: در این مراسم از برگزیدگان بیست و دومین کنگره ملی شعر دفاع مقدس تجلیل به عمل خواهد آمد و تعدادی از شاعران برجسته نیز به شعر خوانی خواهند پرداخت.

کوشکی بیان داشت: مراسم اختتامیه با حضور محدود مدعوین و شاعران با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ابلاغی ستاد کرونا روز چهارشنبه ۲۰ اسفند ساعت ۱۰ صبح در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار