رئیس سازمان بسیج مستضعفین در گفت‌وگو با دفاع‌پرس عنوان کرد؛

جذب یک میلیون حامی ایتام با همکاری بسیج

سردار سلیمانی گفت: با همکاری سپاه، بسیج و کمیته امداد یک میلیون حامی برای تحت پوشش قرار دادن ایتام و فرزندان محسنین جذب خواهند شد.
کد خبر: ۴۴۶۹۹۳
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۵:۲۰ - 10March 2021

جذب یک میلیون حامی توسط سازمان بسیج مستضعفینسردار «غلامرضا سلیمانی» رئیس سازمان بسیج مستضعفین در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، با اشاره به اینکه ملت ایران در زمینه‌های مختلف افتخارآفرینی کرده‌اند، اظهار داشت: ملت ایران در راستای مواسات، همدلی و کمک مومنانه دارای یک مکتب افتخارآفرین هستند و در طرح «ایران مهربان» هم یتیمی را بدون حامی نخواهند گذاشت.

وی ادامه داد: با توجه به اعلامی که به پایگاه‌ها و اقشار بسیج در استان‌ها شد، جذب حدود یک میلیون حامی برای تحت پوشش قرار دادن ایتام و فرزندان محسنین در سال آینده در دستور کار قرار دارد.

سردار سلیمانی خاطرنشان کرد: طرح ایران مهربان راهبردی علوی و ولایی است و با همکاری کمیته امداد، سازمان بسیج مستضعفین و سپاه پاسداران در سال ۱۴۰۰ هیچ‌یک از فرزند یتیم و فرزند محسنین بدون حامی نخواهد بود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه استان‌ها برای جذب مشارکت در چهارچوب مقررات هیچ‌گونه محدودیتی ندارند، گفت: باید سلسله نیازهای مددجویان کمیته امداد  در اولویت کار ما قرار گیرد. 

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار