فرمانده سپاه قدس گیلان:

سپاه حافظ دستاوردهای انقلاب اسلامی است

سردار «محمد عبدالله پور» با بیان اینکه سپاه حافظ دستاوردهای انقلاب و کشور است، گفت: شأن سپاه حزب گرایی نیست و جفا در حق سپاه است که این نهاد را به چپ و راست نسبت می‌دهند؛ سپاه وظیفه دارد هرکجا که مشکلی وجود داشته باشد وارد میدان شود.
کد خبر: ۴۴۷۰۱۲
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۴ - 09March 2021

شأن سپاه حزب گرایی نیست/ هرجا مشکلی وجود داشته باشد سپاه وارد میدان می‌شود

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه شهرستان «لنگرود» امروز سه شنبه (19 اسفند) در سالن اجتماعات دانشکده پرستاری و پیراپزشکی برگزار شد.

سردار «محمد عبدالله پور» فرمانده سپاه قدس گیلان در این مراسم با بیان اینکه عملکرد سپاه عملکرد مردم است و مردم هیچ‌گاه اشتباه نمی‌کنند، اظهار داشت: قبل از کرونا تعدادی زیادی از استان‌های کشور دچار سیل شد و سپاه با همراهی مردم وارد عرصه شدند و گل‌ولای را از خانه‌ها خارج کردند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه هدف این انقلاب صرفاً تغییر دولت‌ها نبود، تصریح کرد: جنگ ما جنگ بین حق و باطل، فقیر و غنی و جنگ صالحان با ظالمان است و این نبرد همیشه وجود دارد و حتماً در این جنگ صالحان پیروز می‌شوند.

وی با بیان اینکه پیروزی بدون حرکت روبه‌جلو و برنامه‌ریزی حاصل نمی‌شود، متذکر شد: انقلاب اسلامی برای خروج طاغوت و بیداری ملت‌ها در کل جهان است تا زمینه‌سازی ظهور و پیروزی کامل بر طاغوت با ظهور امام زمان (عج الله) ایجاد شود.

سردار عبدالله پور با بیان اینکه دشمن در طول 40 سال از عمر انقلاب هرلحظه به دنبال توطئه و خیانت بود، خاطرنشان کرد: دشمن برای تحقیر و براندازی ایران از همه ظرفیت‌های خود در همه زمینه‌های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی و غیره استفاده کرد و تحریم‌ها علیه ایران از همان پیروزی انقلاب آغاز شد که تاکنون نیز ادامه دارد.

وی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب که توسط رهبر انقلاب تشریح شد، تاکید کرد: رهبری در بیانیه گام دوم همه اقدامات و اشکالات چله اول انقلاب را تشریح کردند و در زمینه عدالت نیز کم‌کاری شده ولی نقاط قوتی نیز در چهل سال تحریم ایران توسط آمریکا و دیگر کشورها حاصل شد که این پیشرفت‌ها در سایه نگاه جهادی و روحیه انقلابی است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه سپاه حافظ دستاوردهای انقلاب و کشور است، اظهار داشت: شأن سپاه حزب گرایی نیست و جفا در حق سپاه است که این نهاد را به چپ و راست نسبت می‌دهند؛ سپاه وظیفه دارد هرکجا که مشکلی وجود داشته باشد وارد میدان می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه همه مشکلات با حضور مردم حل می‌شود، تصریح کرد: هر جا که مشکل است سپاه باید باشد و در طول چند سال از عمر انقلاب هر جا که مشکلی به وجود آمد سپاه به همراه بسیج و مردم بودند که به کمک دولت‌ها و دستگاه‌های اجرایی آمدند.

سردار عبدالله پور با بیان اینکه آنچه که امروز مشکل‌داریم حاصل اقدامات دشمن نیست بلکه حاصل بی‌توجهی به انقلاب و دستورات امام و رهبری است، خاطرنشان کرد: پایگاه‌های محلات با یکدیگر از حیث کارکرد متفاوت است و نباید بخش‌نامه‌ها برای همه پایگاه‌ها یکی باشد بلکه باید مشکلات هر منطقه را احصا و برای هر پایگاه در همان راستا وظیفه کار و حل مشکل داد.

وی با بیان اینکه خیلی از کارها با استفاده از ظرفیت بسیج مردمی ممکن است، متذکر شد: فضای بسیج سیاسی نیست و نباید سیاسی و حزبی باشد بلکه باید با گردآوری نخبگان هر محله و منطقه در پایگاه‌های بسیج به‌دوراز رویکردهای سیاسی و نگاه حزبی، فضای پایگاه‌ها را نخبگانی و در راستای حل مشکلات طرح‌ریزی کرد و برای حل آن به مسئولان نیز کمک کرد.

در پایان این مراسم از زحمات «الیاس کوثری» تقدیر و «احمد امیری» به عنوان فرمانده سپاه ناحیه شهرستان «لنگرود» منصوب شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها