فرمانده انتظامی استان کرمان خبر داد؛

ناکامی قاچاقچیان در انتقال یک تن و ۷۹۰ کیلوگرم مواد افیونی

سردار ناظری از ناکامی قاچاقچیان در انتقال یک تن و ۷۹۰ کیلو و ۲۰۰ گرم مواد افیونی طی درگیری مسلحانه با پلیس در شهرستان «راین» خبر داد.
کد خبر: ۴۴۷۰۷۶
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۶ - 10March 2021

به گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «عبدالرضا ناظری» فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف بیش از یک تن مواد افیونی در شهرستان «راین» استان کرمان خبر داد و اظهار داشت: مأموران انتظامی شهرستان راین با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی از قصد قاچاقچیان برای انتقال یک محموله سنگین مواد مخدر از طریق مسیر‌های روستایی این بخش مطلع شدند و موضوع را به‌صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: مأموران بلافاصله با طرح‌ریزی عملیاتی منسجم مسیر تردد قاچاقچیان را تحت کنترل خود قرار داده و به محض مشاهده خودروی پژو ۴۰۵ راه پاک‌کن و نیسان حامل مواد مخدر به آنان دستور ایست دادند.

فرمانده انتظامی استان کرمان ادامه داد: راننده پژو به محض مشاهده مأموران از محل متواری و از طرف سرنشینان نیسان به سمت مأموران تیراندازی شد که مأموران بدون درنگ با قاچاقچیان درگیر شدند و با آتش پر حجم، آنان را زمین‌گیر و خودرو را متوقف کردند.

ناظری گفت: در ادامه این عملیات، قاچاقچیان وقتی عرصه را بر خود تنگ می‌بینند با استفاده از کوهستانی بودن منطقه از محل متواری می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: در ادامه با کمک سایر تیم‌های عملیاتی، منطقه تحت کنترل قرار می‌گیرد و خودروی پژو ۴۰۵ راه‌پاکن نیز متوقف و ۲ قاچاقچی دستگیر می‌شوند.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اینکه تلاش برای دستگیری قاچاقچیان متواری ادامه دارد، گفت: طی این عملیات یک تن و ۲۱۶ کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک، ۵۰۲ کیلوگرم حشیش، ۷۱ کیلو و ۵۰۰ گرم مرفین و یک تیغه سلاح از قاچاقچیان کشف می‌شود.

ناظری با بیان اینکه در مجموع یک تن ۷۹۰ کیلو و ۲۰۰ گرم مواد افیونی از قاچاقچیان کشف شد، بیان کرد: با تشکیل پرونده در این رابطه، متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی استان کرمان خاطرنشان کرد: یکی از کارکنان پلیس طی این عملیات از ناحیه زانو زخمی و به مراکز درمانی منتقل شد که اکنون حال وی مساعد است.

انتهای پیام/ 117

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار