معاون ادبیات، انتشارات و تاریخ دفاع مقدس یزد:

اختتامیه بیست و دومین کنگره ملی شعر دفاع مقدس در یزد برگزار شد

«اعظم حجت» از برگزاری مراسم اختتامیه بیست و دومین کنگره ملی شعر دفاع مقدس و مقاومت با حضور سرهنگ «منصور زارع» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد و جمعی از شاعران در یزد خبر داد.
کد خبر: ۴۴۷۰۹۸
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۳ - 10March 2021

اختتامیه بیست و دومین کنگره ملی شعر دفاع مقدس در یزد برگزار شد«اعظم حجت» معاون ادبیات، انتشارات و تاریخ دفاع مقدس یزد در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در یزد، از برگزاری مراسم اختتامیه بیست و دومین کنگره ملی شعر دفاع مقدس و مقاومت خبر داد و اظهار داشت: این مراسم امروز ۲۰ اسفند ۹۹ به میزبانی استان فارس و به صورت برخط با سراسر کشور برگزار شد.

حجت افزود: یزد با ارسال ۱۶۰ قطعه شعر در این کنگره حضور داشت که از این تعداد که ۷ نفر برگزیده و آثار آنها برای داوری کشوری به سازمان ادبیات ارسال شده است و متأسفانه، یزد در این دوره برگزیده نداشت.

وی افزود: این کنگره در چهار بخش دفاع مقدس و بیداری اسلامی، مدافعان حرم، بخش ویژه شهید سلیمانی و شهدای سلامت در دو گروه سنی بزرگسال و کودک و نوجوان برگزار شد.

حجت با بیان اینکه در این مراسم از هفت نفر برگزیده توسط سرهنگ «منصور زارع» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد تجلیل شد ادامه داد: «طوبی زارع»، «فائزه ذرافشان»، «فاطمه غلامی»، «افسامه نوری»، «فریبا قیومی زاده»، «زهرا شایق» و «اسماعیل پارسا» از برگزیدگان این جشنواره بودند که از آن‌ها تقدیر به عمل آمد.

معاون ادبیات، انتشارات و تاریخ دفاع مقدس یزد متذکر شد: داوری بیست و دومین کنگره ملی شعر دفاع مقدس و مقاومت توسط «عالیه مهرابی» شاعره پر آوازه یزدی صورت گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار