رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

حجم کمک‌های مؤمنانه مردم ایران بی‌نظیر است

سردار سلیمانی با بیان اینکه بالاتر‌ین میزان رضایت در مؤلفه‌های گوناگون مربوط به عملکرد نظام در مقابله با ویروس کرونا بوده است، گفت: حجم کمک‌های مؤمنانه مردم ایران در دنیا، نه کم‌نظیر بلکه بی‌نظیر است.
کد خبر: ۴۴۷۰۹۹
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۶ - 10March 2021

حجم کمک‌های مؤمنانه مردم ایران در دنیا نظیر ندارد/ رضایت مردم از عملکرد نظام در مقابله با کرونابه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ «غلامرضا سلیمانی» رئیس سازمان بسیج مستضعفین، صبح امروز (چهارشنبه) در آیین آغاز مرحله جدید رزمایش کمک‌های مومنانه و نمایش دستاورد‌های یک‌ساله کمک‌های مومنانه سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ اظهار داشت: ملت ایران پیروزی بزرگی را در سالی استثنایی که همراه با فشار‌های حداکثری دشمنان و شیوع کرونا بود، رقم زدند.

وی ادامه داد: این پیروزی، صرفاً پیروزی بر کرونا نبود، بلکه هم غلبه بر کرونا بود و هم غلبه بر نظام سلطه.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به نظرسنجی‌های مؤسسات داخلی و بین‌المللی گفت: بالاتر‌ین میزان رضایت در مؤلفه‌های گوناگون مربوط به عملکرد نظام در مقابله با ویروس کرونا بوده است.

سردار سلیمانی با اشاره به حجم عظیم کمک‌های مومنانه عنوان کرد: این حجم از کمک در دنیا، نه کم‌نظیر، بلکه بی‌نظیر است.

وی با بیان اینکه حجم کمک‌های مردم منحصر به کرونا نشد، افزود: همه نیاز‌های متناسب با شرایط کرونایی مورد توجه قرار گرفت و کمک مومنانه به شکل فرهنگ نهادینه شد؛ اگرچه از قبل وجود داشت.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه با تقدیر از فرمانده ستاد مقابله با کرونا تهران گفت: اداره چنین شهری در شرایط کرونایی راحت نیست و جا دارد به آقای زالی تبریک بگوییم.

سردار سلیمانی ادامه داد: کسانی در دنیا که ذره‌ای انصاف داشته باشند، انگشت تحسین به سمت مردم ایران نشانه خواهند رفت.

وی بیان کرد: ملت ایران بزرگ بود و بزرگ‌تر شد، عزیز بود و عزیزتر شد، قوی بود و قوی‌تر شد، منسجم بود و منسجم‌تر شد و این حادثه بسیار بزرگی است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: واکسن‌های ایرانی کرونا در حالی تولید می‌شود که برخی کشور‌ها تقاضای دریافت آن‌ها را دارند.

سردار سلیمانی افزود: اگر در تولید واکسن مقداری تأخیر داشتیم، ناشی از دقت و وسواسی بود که دانشمندان ما نسبت به کارآمدی واکسن‌ها داشتند.

وی با بیان اینکه این ملت شایسته خدمتگزاری و تکریم هستند، گفت: سال ۱۴۰۰ با تعمیق فرهنگ همکاری بین مردم و‌ مسئولین، ان‌شاءالله سال آرامش مردم خواهد بود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پایان، ستاد مقابله با کرونای تهران بزرگ را از موفق‌ترین‌ها ستاد‌های مقابله با کرونا در کشور توصیف کرد.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار