فرمانده سپاه تهران بزرگ:

کمک مومنانه تا ریشه‌کنی کرونا ادامه می‌یابد

سردار حسن‌زاده از تهیه دو هزار سری جهیزیه توسط مردم، پایگاه‌های بسیج و هیئات مذهبی تهران خبر داد و گفت: مجاهدت‌های مربوط به کمک مومنانه تا ریشه‌کنی کرونا ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۴۴۷۱۳۶
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۸ - 10March 2021

تهیه دو هزار جهیزیه توسط مردم، پایگاه‌های بسیج و هیئات مذهبی/ کمک مومنانه تا ریشه‌کنی کرونا ادامه داردبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار «حسن حسن‌زاده» فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ، امروز (چهارشنبه) در آیین آغاز مرحله جدید رزمایش کمک‌های مومنانه و نمایش دستاورد‌های یک‌ساله کمک‌های مومنانه سپاه تهران با بیان اینکه امروز آغاز پنجمین مرحله کمک‌های مومنانه را شاهد هستیم، اظهار داشت: دستاورد‌ها و عملکرد بسیج، سپاه و مجموعه بهداشت و درمان تهران بزرگ بسیار ارزشمند است.

وی با بیان اینکه در این یک سال، اتفاقات بزرگی رقم خورد و نظام انقلابی ما مؤلفه ارزشمندی به‌نام حضور مردم را به رخ دنیا کشید، یادآور شد: از ابتدای شیوع کرونا ضدعفونی معابر تهران به‌عنوان بزرگ‌ترین شهر کشور، توسط بسیجیان انجام شد و بسیجیان تهران در این یک سال خوش درخشیدند.

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) با اشاره به تولید مناسب مواد ضدعفونی و سایر اقلام بهداشتی، افزود: سطح تولید اقلام بهداشتی در مدتی کوتاه به نقطه سر به سر رسید، همه نیاز‌ها را تولید و افتخار صادرات این اقلام را نصیب کشور کرد.

سردار حسن‌زاده گفت: در یک سال اخیر بالغ بر یک میلیون و ۴۰۰ هزار بسته معیشتی در تهران توزیع و همچنین پنج میلیارد تومان کارت هدیه توسط بسیج، سپاه و سایر نهاد‌ها به نیازمندان توزیع شد؛ همچنین بالغ بر ۵۰ میلیون ماسک به‌صورت رایگان در تهران توزیع شده است.

فرمانده سپاه تهران بزرگ همچنین از تهیه و توزیع بالغ بر دو هزار سری جهیزیه توسط مردم، پایگاه‌های بسیج و هیئات مذهبی تهران خبر داد.

وی طرح بزرگ شهید سلیمانی را از عملکرد‌های برجسته نظام انقلابی و مردم در مقابله با کرونا دانست و افزود: به برکت این شهید عزیز و با کمک سپاه، بسیج و بهداشت و درمان این طرح دستاورد‌های برجسته‌ای را به ارمغان آورد.

سردار حسن‌زاده خاطرنشان کرد: در اوایل دی و آبان، برآورد‌ها حاکی از این بود که آمار تلفات کرونا در کشور، روزانه به هزار و ۲۰۰ نفر خواهد رسید، اما با همت بلند مردم و حرکتی عظیم و سازمان‌یافته در قالب «طرح شهید سلیمانی»، این عدد کاهش یافت و اکنون شاهد تلفات دو رقمی هستیم.

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) با بیان اینکه دست تک تک بسیجیان تهران را که در این یک سال، مخلصانه و فداکارانه در مقابله با کرونا حضور داشتند می‌بوسم، گفت: فرماندهی میدانی این عملیات بزرگ برعهده سردار «سلامی» بود که باید از ایشان قدردانی کنیم.

وی بیان کرد: مجاهدت‌های مربوط به کمک مومنانه تا ریشه‌کنی کرونا ادامه خواهد داشت و طرح شهید سلیمانی وارد مرحله دوم خود خواهد شد.

سردار حسن‌زاده همچنین از سردار «محمد یزدی» فرمانده سابق سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران قدرانی و خاطرنشان کرد: بسیاری از فداکاری‌های یک سال گذشته مرهون مدیریت، تواضع، اخلاص و اخلاق مومنانه این فرمانده ارزشمند است.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار