فرمانده نیروی زمینی سپاه:

مشکلی از لحاظ امنیتی در کشور نداریم/ تلاش سپاه برای گسترش محرومیت‌زدایی در شرق کشور

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران گفت: در مناطق تحت کنترل، امنیت برقرار است و مشکل خاصی وجود ندارد. سرویس‌های کشورهای فرامنطقه‌ای آرام ننشستند و در حال تلاشند که امنیت جمهوری اسلامی را دچار خدشه و آسیب کنند ولی تاکنون موفق نشدند.
کد خبر: ۴۴۷۱۴۲
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۷ - 10March 2021

مشکلی از لحاظ امنیتی در کشور نداریم/ تلاش سپاه برای گسترش محرومیت‌زدایی در شرق کشوربه گزارش دفاع‌پرس از بیرجند، سردار سرتیپ پاسدار «محمد پاکبور» امروز در دیدار با حجت‌الاسلام «سیدعلیرضا عبادی» نماینده ولی فقیه در خراسان‌ جنوبی ضمن تبریک فرا رسیدن عید سعید مبعث با اشاره به وظایف نیروی زمینی سپاه پاسداران اظهار داشت: نیروی زمینی سپاه از شمالی‌ترین مناطق کشور و مرز‌های شمالی، منطقه شمال غرب کشور و همچنین جنوب شرق کشور در مرز و عمق و شمال شرق هم به جز مرز بقیه مسئولیت‌های امنیتی با نیروی زمینی سپاه است و از جمله مأموریت‌های نیروی زمینی سپاه ایجاد و برقراری امنیت پایدار است.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران عنوان کرد: در مناطق تحت کنترل، امنیت برقرار است و مشکل خاصی وجود ندارد و بعضی از اتفاقات طبیعی هستند، بالاخره ضد انقلاب، آمریکایی‌ها، سرویس‌های کشور‌های فرامنطقه‌ای و منطقه‌ای آرام ننشستند و دائم در حال تلاش هستند که امنیت که به عنوان برند جمهوری اسلامی در سطح جهان مطرح است را دچار خدشه و آسیب کنند، ولی تاکنون موفق به انجام این کار نشدند.

پاکبور ادامه داد: تمام برنامه‌هایی که دشمنان طراحی و پیش‌بینی کردند و حتی به صحنه اجرا هم آوردند در آن موفق نبودند و ضربه خوردند و مشکل پیدا کردند، سرویس‌های امنیتی دشمن فعالیت‌های بسیار زیادی دارند که همه نقشه‌های آنان متوجه جمهوری اسلامی است.

وی در پایان به رسالت محرومیت‌زدایی سپاه اشاره کرد و گفت: تلاش سپاه هم این است که اقدامات محرومیت‌زدایی خود را در منطقه شرق کشور گسترش دهیم، چون که اساسی‌ترین موضوعی که به پایداری امنیت منطقه کمک می‌کند برطرف کردن محرومیت مردم در این منطقه است که الحمدالله اقدامات خوبی دارد صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار