مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس منتشر کرد؛

باید تا آخرین قطره خون خود جنگید

به مناسبت سالروز عملیات بدر، سند ابلاغ کتبی امام خمینی (ره) توسط شهید خرازی در عملیات بدر، در مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس منتشر شد که در آن امام (ره) از رزمندگان و فرماندهان می‌خواهند که تا آخرین قطره خون خود مقاومت کنند.
کد خبر: ۴۴۷۱۵۰
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۰ - 10March 2021

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، در عملیات بدر، برخی از مسئولین و فرماندهان نگران و ناراحت اوضاع بودند که به موجب آن، امام خمینی (ره) پیامی را برای فرماندهان و رزمندگان اسلام ابلاغ کردند که با شنیدن آن، وضعیت روحی میان رزمندگان کاملاً تغییر کرد و ناامیدی و افسردگی جای خود را به امید و نشاط برای ادامه کار داد.

به مناسبت سالروز عملیات بدر، مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس، سند پیام کتبی امام خمینی (ره) که توسط شهید خرازی در عمیات بدر به تاریخ ۲۳ اسفند ۱۳۶۳ به رزمندگان اسلام و فرماندهان دفاع مقدس  ابلاغ شد را منتشر کرد که در آن، امام خمینی (ره) از رزمندگان و فرماندهان خواست تا آخرین قطره خون خود مقاومت کنند.

متن این سند، به شرح زیر است:

«از فرماندهی لشکر ۱۴ امام حسین (ع) به کلیه واحد‌ها و گردان‌ها:

با عرض سلام

بدینوسیله پیام حضرت امام خمینی (ره) فرماندهی کل قوا جهت اطلاع رزمندگان سلحشور این رهروان راه ولایت ارسال می‌گردد. امید است همگی در راه انجام وظیفه شرعی و الهی موفق باشیم.

فرمانده لشکر ۱۴ امام حسین (ع)
حسین خرازی

متن پیام:

سلام مرا به آقا محسن و بچه‌ها برسانید و بگویید این جنگ، جنگ اسلام و کفر است. با تمام توان بایستید و به هیچ عنوان به خود سستی راه ندهید. ما تا آخرین قطره خون خودمان می‌ایستیم شما هم باید بایستید.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته»

باید تا آخرین قطره خون خود جنگید

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار