فرمانده مرکز آموزش مرزبانی محمد رسول‌الله (ص) خراسان‌ جنوبی:

قدرتمندی نیروهای مسلح یکی از مؤلفه‌های اقتدار نظام جمهوری اسلامی است

فرمانده مرکز آموزش مرزبانی محمد رسول‌الله (ص) خراسان‌ جنوبی گفت: یکی از مؤلفه‌های اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، نیروهای مسلح قدرتمند آن است که این اقتدار نظامی در سایه وحدت و همدلی نیروهای مسلح محقق می‌شود.
کد خبر: ۴۴۷۱۵۷
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۶ - 10March 2021

نیروهای مسلح قدرتمند یکی از مؤلفه‌های اقتدار نظام جمهوری اسلامی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، همزمان با فرارسیدن عید بزرگ مبعث فرمانده مرکز آموزش مرزبانی محمد رسول‌الله (ص) خراسان‌ جنوبی و هیئت همراه با سرتیپ دوم ستاد «ارسلان پرویز» فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق دیدار کرد.

سرهنگ پاسدار «محمدحسین سورگی» فرمانده مرکز آموزش مرزبانی محمد رسول‌الله (ص) خراسان‌ جنوبی در این دیدار اظهار داشت: هدف از دیدار تحکیم وحدت و همدلی بین نیروهای مسلح است چراکه یکی از مؤلفه‌های اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، نیروهای مسلح قدرتمند آن است که این اقتدار نظامی در سایه وحدت و همدلی نیروهای مسلح محقق می‌شود.

وی گفت: امروز امنیت آسمان شرق کشور حاصل تلاش فرماندهان و رشادت‌های نیروهای پدافند هوایی است که به صورت شبانه‌روزی حرکات و فعالیت دشمنان را رصد می‌کنند.

فرمانده مرکز آموزش مرزبانی محمد رسول‌الله (ص) خراسان‌ جنوبی عنوان کرد: نیروی انتظامی با پدافند هوایی یک وجه مشترک دارند و هر دو باید در تمام شرایط به صورت شبانه‌روز در حال انجام وظیفه باشند و ماحصل این تلاش شبانه‌روزی نیز امنیت مثال زدنی در میهن عزیزمان است.

سورگی با تأکید بر اینکه پدافند هوایی عامل احساس امنیت و آرامش در کشور است و ما نیز مدیون چشمان بیدار این عزیزان هستیم ادامه داد: امنیت مجموعه‌ای به هم پوسته شامل امنیت هوایی، مرزی، زمینی، دریایی و شهری است و پدافند هوایی ارتش نقش راهبردی، موثر و مهمی در امنیت کشور دارد.

سرتیپ دوم ستاد «ارسلان پرویز» فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق نیز در این دیدار ضمن تشکر بر تعامل و همکاری و همراهی دو نهاد ناجا و پدافند در پیشبرد اهداف سازمانی و نظام و بر ارتباط و تعاملات بیشتر تأکید کرد.

وی با اشاره به اینکه اقتدار ما و انقلاب به نیروهای نظامی و انتظامی است و باید حرمت آن‌ها حفظ شود، اضافه کرد: امنیت و آسایش ما مدیون همین نیروهای نظامی است و با آمادگی خودشان رضایت رهبر معظم انقلاب اسلامی را جلب کرده‌اند و این بسیار مهم است.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق رمز موفقیت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را اتحاد و همدلی دانست بیان داشت: تعمیق تعاملات و هماهنگی‌ها باعث تقویت نیروهای مسلح می‌شود و قطعا تحقق این مهم، مورد رضایت رهبر معظم انقلاب اسلامی خواهد بود.

پرویز متذکر شد: خوشبختانه امروز پدافند هوایی ارتش از آمادگی بسیار خوبی برخوردار است و با آمادگی مثال زدنی حافظ امنیت آسمان ایران زمین است و این آمادگی در حدی است که دشمنان دیگر جرات نمی‌کنند بگویند مسئله جنگ با ایران جزو برنامه‌های ما است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار