فرمانده نزاجا:

نخبگان به‌عنوان سرمایه‌های علمی مورد احترام و اکرام ارتش هستند

امیر حیدری گفت: در هر کشور جمعیت یکی از مؤلفه‌های قدرت است و در بین این جمعیت، نخبگان به‌عنوان سرمایه‌های علمی هر کشوری مورد احترام و اکرام جامعه هستند؛ ارتش جمهوری اسلامی هم از این قاعده مستثنی نبوده است.
کد خبر: ۴۴۷۱۶۳
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۶ - 10March 2021

نخبگان به عنوان سرمایه‌های علمی مورد احترام و اکرام ارتش هستندبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش در مراسم اختتامیه چهاردهمین دوره رزم مقدماتی نخبگان وظیفه کشوری که در مرکز ۰۱ شهدای وظیفه نیروی زمینی برگزار شد، اظهار داشت: سربازانی که در این دوره پذیرش شدند، نخبه بودند که نیروی زمینی ارتش به‌عنوان نعمت‌های الهی از آن‌ها میزبانی کرد؛ به همین دلیل ما هنگ مخصوص نخبگان را در این مرکز آموزشی بسیار پرسابقه به وجود آوردیم و از اساتید و مربیانی استفاده کردیم که خودشان تحصیلات عالیه و همتراز با این نخبگان بودند که بتوانند در زمینه علمی هماورد آن‌ها باشند استفاده کردیم.

وی با تأکید بر اینکه در مجموع دوره بی‌نظیری بود، ادامه داد: با توجه به اینکه این سربازان نخبه بودند در این دوره نوع و گونه آموزش‌ها را به طوری برنامه‌ریزی کردیم که با توجه به ذهن پویا و فعال آن‌ها در راستای تخصص و توانا علمی آن‌ها باشد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: تلاش بر این بود که بعد از پایان دوره این سربازان نخبه کشورمان به نظام مقدس جمهوری اسلامی خوشبین و نسبت به آینده امیدوار باشند.

امیر حیدری افزود: همان‌طور که رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم انقلاب تکیه و اعتماد به جوانان مورد تأکید قرار داده‌اند در این دوره سعی کردیم نشان دهیم که ایران اسلامی در رکاب رهبری به جوانان کشور اعتماد و تکیه دارد و از آن‌ها به‌خصوص نخبگان به‌عنوان نعمت الهی یاد می‌کند.

فرمانده نزاجا تأکید کرد: می‌توانم با قاطعیت بگویم که بیش از ۹۰ درصد این سربازان نخبه ذهنیت بسیار متفاوتی پیدا کردند و خوشبین‌تر و امیدوارتر به آینده و نظام مقدس جمهوری اسلامی شدند و در مدت کوتاهی که در خدمت آن‌ها بودیم، اگر ارزیابی صورت بگیرد با دیدگاه امیدوارکننده‌تر و معتقدتر پادگان را ترک می‌کنند.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار