فرمانده دانشگاه عالی دفاع ملی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

رویارویی صهیونیست‌ها با ایران به نابودی کامل آن‌ها می‌انجامد

سردار وحیدی گفت: رژیم صهیونیستی امروز در حال فروپاشی از درون است؛ لذا می‌داند که رویارویی با ایران به نابودی کامل آن‌ها می‌انجامد.
کد خبر: ۴۴۷۱۶۴
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۱:۵۶ - 16March 2021

رویارو شدن صهیونیست‌ها با ایران منجر به نابودی کامل آن‌ها می‌شودسردار سرتیپ «احمد وحیدی» فرمانده دانشگاه عالی دفاع ملی (داعا) در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس درباره تهدیدات رژیم صهیونیستی علیه ایران اظهار داشت: رژیم صهیونیستی تلاش می‌کند که با مطرح کردن سخنان تهدیدآمیز علیه جمهوری اسلامی ایران، بر ضعف‌ها و مشکلات داخلی خود سرپوش بگذارد.

وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی می‌داند که قادر نیست با جمهوری اسلامی ایران روبه‌رو شود؛ زیرا ارتش این رژیم نتوانست در جنگ‌های ۳۳ روزه و ۲۲ روزه که در محدوده سرزمین‌های اشغالی صورت گرفت، مقابل حزب‌الله لبنان و مقاومت اسلامی فلسطین ایستادگی کند و نهایتاً متحمل شکست شد.

فرمانده دانشگاه عالی دفاع ملی افزود: تصور رویارویی با ایران برای صهیونیست‌ها بسیار مشکل است؛ لذا گفته‌های آن‌ها مبنی بر هدف قرار دادن نقاطی از کشورمان، بیشتر برای رفع مشکلات داخلی و ضعف‌های بزرگی است که دارند.

سردار وحیدی عنوان کرد: رژیم صهیونیستی امروز در حال فروپاشی از درون است، لذا صهیونیست‌ها می‌دانند که رویارویی با ایران به نابودی کامل آن‌ها می‌انجامد.

وی درباره حضور نیروهای صهیونیست در منطقه قفقاز هم گفت: آن‌ها از هر فرصتی برای نفوذ دشمنانه و توطئه‌آمیز خود در منطقه استفاده می‌کنند؛ بر این اساس در جنگ اخیر میان جمهوری آذربایجان و ارمنستان که به پیروزی آذربایجان منتهی شد، ارتش رژیم صهیونیستی تلاش دارد این‌گونه القا کند که این پیروزی به‌واسطه نقش‌آفرینی آن‌ها بوده است؛ در حالی که این پیروزی متعلق به مردم جمهوری آذربایجان بود.

فرمانده داعا اضافه کرد: البته ما فکر می‌کنیم مردم و دولت آذربایجان اجازه نخواهند داد صهیونیست‌ها در قالب اقدامات نفوذی که در منطقه دارند، برای این کشور و هم برای سایر ملل منطقه مشکلی ایجاد کنند؛ زیرا آن‌ها هر جا که رفتند، جز نفرت، دشمنی و تلاش جهت کسب منافع برای خودشان، دنبال موضوع دیگری نبودند.

به گزارش دفاع‌پرس، وبسایت عبری «واللا» چندی قبل در مطلبی نوشت: مسئولان امنیتی رژیم صهیونیستی از جمله رئیس ستاد ارتش این رژیم، در نشست‌هایی که در روز‌های گذشته برگزار شده است به این نتیجه رسیده‌اند که نباید با ایران درگیر شوند.

نهاد‌ها و مسئولان امنیتی رژیم صهیونیستی، افزایش بحران و درگیری با ایران را در حالی که دولت جدید آمریکا همچنان در حال پایه ریزی سیاست خود در قبال ایران است به سود اسرائیل نمی‌دانند.

این مسئولان، محور‌های دریایی منتهی به سرزمین‌های اشغالی به‌ویژه در منطقه تنگه هرمز را حساس ارزیابی کردند و اظهار داشتند: هرگونه اقدام نسنجیده‌ای ممکن است با واکنش شدید ایران روبه‌رو شود.

روزنامه اسرائیلی «ها آرتص» نیز در مقاله‌ای نوشت: با توجه به اینکه ۹۹ درصد از محموله‌ها و کالا‌های مورد نیاز اسرائیل از طریق دریایی تأمین می‌شود، درگیری با ایران می‌تواند خسارت‌های غیرقابل جبرانی به اقتصاد این رژیم وارد کند.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها