مسئول راهیان نور سپاه استان کرمانشاه:

راهیان‌نور با برنامه‌ریزی‌های اثرگذار برای جوانان و نوجوانان برگزار می‌شود

سرهنگ پاسدار «یونس عزیزی» گفت: بعد از هشت سال جنگ تحمیلی مبارزه نه تنها تمام نشده بلکه پیچیده‌تر نیز شده و از این رو ما در راهیان‌نور باید با برنامه‌ریزی‌های اثرگذار به دنبال تعالی‌بخش همه ابعاد زندگی جوانان و نوجوانان باشیم.
کد خبر: ۴۴۷۱۹۵
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۱ - 10March 2021

راهیان‌نور باید با برنامه‌ریزی‌های اثرگذار برای جوانان و نوجوانان برگزارشودبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، سرهنگ پاسدار «یونس عزیزی» مسئول سازمان اردویی راهیان‌نور و گردشگری سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه امروز (چهارشنبه) در یک نشست خبری با تبریک ۲۰ اسفند روز ملی راهیان‌نور، اظهار داشت: امروز هم به مناسبت این روز ساعت ۱۳ دانش‌آموزان در بستر شبکه شاد و به صورت مجازی از یادمان مرصاد بازدید کردند.

مسئول سازمان اردویی راهیان‌نور و گردشگری سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه با اشاره به برگزاری راهیان‌نور در فضای مجازی و شبکه شاد، گفت: ۱۶ اسفند بیش از ۴۵ هزار بازدید از یادمان مرصاد و ۱۸ اسفند بیش از ۱۲۰ هزار بازدید از یادمان پاوه به ثبت رسید.

وی با اشاره به اینکه سامانه شاد بستر مناسبی برای زیارت مجازی دانش‌آموزان متوسطه اول و دوم است، ادامه داد: با توجه به اطلاع‌رسانی‌های انجام شده انتظار داریم امروز هم حدود ۱۲۰ هزار دانش‌آموز از یادمان مرصاد بازدید کنند و جمع بازدید‌های راهیان‌نور استان به بیش از ۲۸۵ هزار بازدید برسد.

سرهنگ عزیزی کرونا را عامل تعطیلی اردو‌های راهیان‌نور بعد از اسفند ۹۸ به بعد دانست و گفت: بعد از شیوع کرونا برنامه‌ریزی‌های خوبی انجام شده تا از گروه‌های موسوم به خادمین شهدا در مقابله با کرونا استفاده کنیم به نحوی که این گروه‌ها در توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی، حضور در بیمارستان‌های کرونایی و همچنین در طرح شهید سلیمانی شرکت کردند تا همانند دفاع مقدس با تفکر بسیجی و ایثارگری خود اقدامات ماندگاری انجام دهند.

بازدید یک میلیون و ۲۰۰ هزار زائر از یادمان‌های استان

این فرمانده سپاه با اشاره به اینکه پنج یادمان پاوه، مرصاد، مطلع‌الفجر گیلانغرب، شهید بهشتی قصرشیرین و بازی‌دراز در استان کرمانشاه وجود دارد، اظهار داشت: در سال ۹۸ و قبل از همه‌گیری کرونا در کشور بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار زائر از یادمان‌های استان بازدید کردند که نسبت به سال گذشته رشد کمی و کیفی فراوانی داشت.

سرهنگ عزیزی اعزام دانش‌آموزان و اقشار مختلف مردم به مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور را یکی دیگر از اقدامات سازمان اردویی راهیان‌نور کرمانشاه دانست و افزود: قبل از کرونا ۳۵ هزار و ۷۵۱ نفر از اقشار مختلف مردم را به مناطق عملیاتی غرب، ۱۳ هزار و ۲۹۱ دانش‌آموز را به مناطق عملیاتی شمال غرب و یک هزار و ۵۸۴ دانش‌آموز را به مناطق عملیاتی جنوب اعزام کردیم.

وی راهیان‌نور را بستری اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی توصیف کرد و گفت: بعد از هشت سال جنگ تحمیلی مبارزه نه تنها تمام نشده بلکه پیچیده‌تر نیز شده و از این رو ما در راهیان‌نور باید با برنامه‌ریزی‌های اثرگذار به دنبال تعالی‌بخش همه ابعاد زندگی جوانان و نوجوانان باشیم.

مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه در پایان با اشاره به برگزاری جشنواره «ره آورد سرزمین نور» از همه علاقه‌مندان خواست تا در زمینه‌های مختلفی، چون خاطره‌نویسی، داستان کوتاه، چندرسانه‌ای و سایر بخش‌ها به پایگاه اینترنتی «مرصاد یار» مراجعه و آثار خود را بارگذاری کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار