مسئول بسیج طلاب سپاه روح‌الله استان مرکزی:

راه‌اندازی نهضت ایثار و شهادت مهم‌ترین کار جامعه روحانیت در دفاع مقدس است

حجت‌الاسلام «ابوالفضل رجبی» گفت: مهم‌ترین کاری که روحانیون در دفاع مقدس علاوه بر نقش آفرینی در عرصه‌های رزمی انجام دادند راه‌اندازی نهضت ایثار و شهادت بود که در واقع مسیر ازخودگذشتگی و مجاهدت را به رزمندگان آموختند.
کد خبر: ۴۴۷۲۲۸
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۹ - 10March 2021

راه‌اندازی نهضت ایثار و شهادت مهم‌ترین کار جامعه روحانیت در دفاع مقدس است

به گزارش دفاع‌پرس از استان مرکزی، حجت‌الاسلام «ابوالفضل رجبی» مسئول بسیج طلاب سپاه روح الله استان مرکزی امروز (چهارشنبه) در آیین تجلیل از ۱۱۰ شهید روحانی و رزمندگان طلبه استان مرکزی اظهار داشت: چهارمین مراسم تجلیل از روحانیون و رزمندگان ایثارگر  استان مرکزی به همت سازمان بسیج طلاب و با مشارکت کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی و ستاد چهل سالگی دفاع مقدس برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه ار روحانیون و رزمندگان که در دفاع مقدس نقش داشتند تقدیر شد و همچنین رونمایی از کتاب سیم خاردار به نوشته حجت‌الاسلام عسگری که از روحانیون رزمنده و ایثارگر استان مرکزی بودند و کتاب قاب های خاطره پنج که آثار و معرفی روحانیون رزمنده در آن تهیه شده بود انجام شد.

مسئول بسیج طلاب سپاه روح الله استان مرکزی اظهار کرد: استان مرکزی یکصد و ده شهید والامقام تقدیم انقلاب اسلامی کرده و همچنین ۱۶۵ روحانی رزمنده و ایثارگر دارد که در کتاب قاب های خاطره پنج تصاویر آنها موجود است.

وی بیان کرد: همچنین آیین تقدیر از فرزند شهید حجت الاسلام مجتبی اکبر زاده که به عنوان شهید شاخص استان مرکزی محسوب می‌شود، برگزار شد.

رجبی تأکید کرد: جامعه روحانیت در دفاع مقدس و عرصه های دفاع از انقلاب و ارزش‌های اسلامی همواره جلودار و پیشتاز بودند و امروز باید به نقش مؤثر آنها پرداخته شود.

وی اضافه کرد: اجلاسیه طلاب و روحانیون استان مرکزی که در هفتم شهریور سال ۹۸ در محلات با محوریت شهید محلاتی و شهید اکبر زاده شهید شاخص استان مرکزی برگزار شد مهمترین اقدام در خصوص تبیین نقش طلاب در دفاع مقدس بود و امروز کلیه فعالیت‌ها با محوریت شهدا در ادامه فعالیت‌های ارزشمند کنگره شهدای استان است.

مسئول بسیج طلاب سپاه روح‌الله استان مرکزی خاطرنشان کرد: مهم‌ترین کاری که روحانیون در دفاع مقدس علاوه بر نقش آفرینی در عرصه‌های رزمی انجام دادند راه‌اندازی نهضت ایثار و شهادت بود که در واقع مسیر ازخودگذشتگی و مجاهدت را به رزمندگان آموختند.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار