امین زارع، رییس سازمان بسیج هنرمندان فارس شد

در مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان فارس، امین زارع به عنوان رئیس این سازمان معارفه شد و از زحمات حجت حسینی تقدیر به عمل آمد.
کد خبر: ۴۴۷۲۳
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۰ - 15April 2015

امین زارع، رییس سازمان بسیج هنرمندان فارس شد

به گزارش دفاع پرس از شیراز، رئیس شورای عالی قشر هنرمندان بسیج استان فارس در این مراسم اظهار داشت: هنرمند به خودی خود جایگاهی ندارد مگر اینکه بتواند روح هنر را در راستای تحقق اهداف نظام اسلامی جهت دهد و طبق فرمایشات معظمله هنرمند تابع روح هنری است و این دیدگاه هنرمند است که به هنر جهت میدهد.

جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس افزود: هنرمند به خودی خود جایگاهی ندارد مگر اینکه بتواند روح هنر را در راستای تحقق اهداف نظام اسلامی جهت دهد و طبق فرمایشات معظمله هنرمند تابع روح هنری است و این دیدگاه هنرمند است که به هنر جهت میدهد.

ابوالفضل گزنی ادامه داد: جایگاه هنرمند به روح هنر بستگی دارد، و اگر این روح با اهداف نظام و انقلاب اسلامی همراه شود، آن هنر و هنرمند با ارزش است.

وی با بیان این که تفکر بسیجی دارای ویژگیها و الزاماتی است افزود: داشتن دغدغه انقلاب اسلامی، الگوسازی در همه عرصهها، دینداری از ویژگی های این تفکر است واخلاص و عمل خالصانه را الزامات است.

رئیس شورای عالی قشر هنرمندان بسیج استان فارس تصریح کرد: تفکر بسیجی تنها مختص به افراد خاصی نیست و هر کسی که دغدغه دین، اسلام و اهداف انقلاب و نظام اسلامی دارد، در حقیقت بسیجی است و اصولاً دینداری پایه اصلی و الزام تفکر بسیجی است.

جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس تاکید کرد: منظور از دفاع عالمانه از انقلاب اسلامی، دفاعی مبتنی بر خردگرایی است به طوری که مقام معظم رهبری در اکثر سخنرانیهای خود بر روی این بحث تأکید فراوان دارند لذا یک بسیجی باید ضمن دینداری و خالصانه و عمل مبتنی بر تقوا و دینداری باید خردگرایی را مبنای عمل خود قرار دهد.

وی با بیان اینکه برخی علناً فحاشی میکنند و بسترهای ضد فرهنگی در فارس باز میشود اما برخی از اقشار ما سکوت میکنند، گفت: وظیفه همه ما به عنوان پاسدار انقلاب اسلامی این است که پاسخ قاطعی به این افراد دهیم زیرا مقام معظم رهبری فرمودند استان فارس در قله است لذا در شأن این فرمایش نیز باید تمام اقشار ما در برابر چنین وقایعی موضعگیری کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها