جانشین قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع):

رزمندگان دفاع مقدس با بصیرت شهادت را انتخاب کردند

جانشین قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) گفت: رزمندگان اسلام در هشت سال جنگ تحمیلی آگاهانه و با بصیرت شهادت را انتخاب کردند و از روی شناخت در این مسیر قرار گرفتند.
کد خبر: ۴۴۷۲۶۹
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۹ - 10March 2021

رزمندگان دفاع مقدس با بصیرت شهادت را انتخاب کردند

به گزارش دفاع‌پرس از ارومیه، مجید ارجمندفر، جانشین قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) امروز در سومین یادواره شهدای غواص که در مزار شهدای گمنام دانشگاه قاضی طباطبایی ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: رزمندگان اسلام در هشت سال جنگ تحمیلی آگاهانه و با بصیرت شهادت را انتخاب کردند و از روی شناخت در این مسیر قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه شهدا ستون محکم و پشتوانه بزرگی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به شمار می‌روند، اضافه کرد: برای صیانت از انقلاب اسلامی در مقابل گزند دشمنان به رویدادهایی از این دست و برپایی یادواره شهدا نیاز جدی داریم.

این مسئول ضمن اشاره به اینکه در قرآن کریم بر لزوم ایستادگی، صبر و مقاومت تاکید شده است، گفت: به برکت ایستادگی رزمندگان اسلام و یکایک ملت در مقابل متجاوز ایستادیم و در نهایت توانستیم کشورمان را مقابل گزند دشمن حفظ کنیم.

ارجمندفر ضمن ابراز تاسف از اینکه در 200 سال گذشته دوسوم خاک کشور را به دلیل نبود روحیه شهادت‌طلبی و فقدان رهبر کاردان از دست داده‌ایم، اظهار کرد: تنها دوره‌ای که حتی یک سانتی‌متر از خاک کشور جدا نشده است، سال‌های بعد از پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه در زمان نه‌چندان دور بسیاری از کشورهای منطقه از جمله، بحرین، پاکستان، ترکیه عراق و ... بخشی از خاک ایران بود، اضافه کرد: اما متاسفانه به دلیل نبود روحیه ایستادگی از خاک کشورمان جدا شدند.

جانشین قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) با بیان اینکه در طول هشت سال دفاع مقدس و سال‌های بعد از آن 230 هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی شده است، گفت: صدام با پول کشورهای عربی و حمایت تجهیزاتی غرب به میدان جنگ با ایران آمد، ولی مردم ما بدون وجود پشتوانه جهانی با تمام توان ایستادگی کردند.

وی ضمن ابراز تاسف از اینکه در طول سال‌‌های جنگ تحمیلی همه مجامع بین‌المللی از ارتش عراق حمایت می‌کردند، گفت: سازمان‌های بین‌المللی در این مدت چندین قطعنامه و بیانیه برای پایان مخاصمه صادر کردند، ولی در هیچ کدام به متجاوز و لزوم جبران خسارات ایران اشاره نمی‌شد.

این مسئول به شهدای غواص کشور و استان اشاره کرد و گفت: از این استان 35 رزمنده غواص در عملیات‌ها شرکت می‌‌کردند که در نهایت 31 نفر از آنها به فیض شهادت نائل آمدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار