رونمایی از کتاب «به جرم پاسداری» در پیشوا برگزار شد

مراسم رونمائی از کتاب «به‌ جرم‌ پاسداری» مجموعه خاطرات آزاده جانباز «حمیدرضا توحیدی» از دوران اسارت، تالیف ‌«معصومه‌ رمضانی» در شهرستان پیشوا برگزار شد.
کد خبر: ۴۴۷۲۹۳
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۲ - 11March 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تهران، مراسم رونمائی از کتاب «به‌جرم‌پاسداری» مجموعه خاطرات آزاده جانباز «حمیدرضا توحیدی» از دوران اسارت، تالیف ‌«معصومه‌رمضانی» به همت انجمن ادبی قاف و با همکاری اداره‌های فرهنگ و ارشاد، آموزش و پرورش و بنیاد شهید و امور ایثارگران در شهرستان پیشوا برگزار شد.

در این مراسم که به مناسبت روز بزرگداشت شهدا و مبعث پیامبر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی با حضور محدود مردم، مسئولین و خانواده شهدا در شهرستان پیشوا برگزار شد و اجرای آن را احمد شوری از مجریان و فرهنگیان جوان پیشوایی برعهده‌ داشت، کتاب به جرم‌ پاسداری رونمایی شد.

«رحیم‌مخدومی» نویسنده و کارشناس ادبیات دفاع مقدس نیز در این‌مراسم طی سخنانی بر ترویج سیره شهدا و نقش زینبی جهت روایت اندیشه ی جان نثاران ایران اسلامی تاکید کرد.

در این مراسم از همسر شهید محمد جنیدی، استاد رحیم مقدومی، خانم رمضانی نویسنده کتاب و محمد قاسم رحیمی از شاعران جوان پیشوایی تقدیر به عمل آمد.

رونمایی از به جرم پاسداری در پیشوا برگزار شد

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار