مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قم:

حضور بانوان در انقلاب و دفاع مقدس پشتوانه حماسه دلیرمردان بود

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس قم گفت: نقش آفرینی مادران و بانوان فرهیخته و ایثارگر در همراهی امام راحل و مردان مبارز در دوران انقلاب و دفاع مقدس، پشتوانه افتخارات دلیر مردان است.
کد خبر: ۴۴۷۳۳
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۰ - 15April 2015

حضور بانوان در انقلاب و دفاع مقدس پشتوانه حماسه دلیرمردان بود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از قم، احمد حسینی امروز سه شنبه در جشنواره اسوه های صبر و استقامت در حرم مطهر حضرت معصومه(س) با اشاره به رشادت های مردم در پیروزی انقلاب اسلامی گفت: رهبر فرزانه انقلاب اسلامی امسال را با عنوان سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی نامگذاری کردند که مصداق عینی بیانانات معظم له در تمام عرصه های تاریخی بخصوص در پیروزی انقلاب اسلامی در تبعیت مردم از ولایت پذیری رقم خورد.

وی افزود: در این پیروزی همه گروه ها و حزب ها شرکت کردند و امروز نیز باید با پیروی از مطالبات رهبری همدلی و همزبانی دولت و ملت را شاهد باشیم.

وی با بیان اینکه عزت و سربلندی کشورمان را در عرصه های بین المللی مدیون خون شهدا هستیم گفت: اگر امروز سردمداران کفر در مقابل نظام جمهوری اسلامی سر تعظیم فرود آورده اند به خاطر ایستادگی و ایثارگری مردان و زنانی است که از خون خود گذشتند و از آرمان ها و ارزش های خویش دفاع کردند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس قم افزود: مردان و زنانی انقلابی با تربیت صحیح مادرانشان از سبک زندگی فاطمی(س) و صبر و استقامت زینب کبری(س) درس گرفته و امروز الگویی برای همه مردم هستند.

حسینی با اشاره به اینکه در همه مقاطع تاریخی انقلاب اسلامی شاهد حضور فعال زنان بودیم گفت: نقش آفرینی مادران و بانوان فرهیخته در همراهی امام راحل و مردان مبارز در دوران طلایی انقلاب بر کسی پوشیده نیست.

وی افزود: بانوان در کنار مردان در پیروزی انقلاب اسلامی حماسه آفریدند و فعالیت های آنان هرگز فراموش نخواهند شد.

جشنواره اسوه های صبر و استقامت، امروز به مناسبت ایام ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) با حضور حجت الاسلام والمسلمین سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) و جمعی از بانوان فرهیخته استان قم در حرم مطهر حضرت معصومه برگزار شد.

در پایان این جشنواره از پنج همسر و مادر شهید تجلیل شد.

انتهای پیام/

 

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار