مدیر روابط عمومی باغ موزه دفاع مقدس در گفت و گو با خبرنگار دفاع پرس خبر داد:

شناسایی یکی از شهدای گمنام آرمیده در باغ موزه دفاع مقدس

مدیر روابط عمومی باغ موزه دفاع مقدس گفت: یکی دیگر از شهدای آرمیده در باغ موزه دفاع مقدس از طریق آزمایش DNA شناسایی شدند.
کد خبر: ۴۴۷۳۴
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۳ - 14April 2015

شناسایی یکی از شهدای گمنام آرمیده در باغ موزه دفاع مقدس

اصغر رضوانی مدیر روابط عمومی باغ موزه دفاع مقدس در گفت و گو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس درخصوص شهید تازه شناسایی شده که مزار آن در باغ موزه دفاع مقدس تهران است، اظهار کرد: همزمان با سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س)، یکی دیگر از شهدای گمنام باغ موزه دفاع مقدس تهران از طریق آزمایش DNA، تشخیص هویت شد.

رضوانی گفت: شهید عباس امیدی که در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در سال 90 به عنوان شهید گمنام در مزار شهدای گمنام باغ موزه دفاع مقدس به خاک سپرده شده بود، پس از 4 سال،  شناسایی شد.

مدیر روابط عمومی باغ موزه دفاع مقدس با بیان این که پدر شهید فوت کرده است، خاطرنشان کرد: امروز، به برادر شهید اطلاع داده ایم  ولی به مادر بزرگوارش خبر نداده ایم که قرار است فردا از طرف بنیاد شهید، باغ موزه دفاع مقدس و ستاد کل نیروهای مسلح گروهی به دیدار مادر شهید بروند و به ایشان خبر پیدا شدن فرزندش را بدهند.

وی افزود: فردا و پس از اطلاع یافتن، مادر به همراه خانواده و بستگانش بر سر مزار شهید حاضر می شوند.

این مراسم، ساعت 11 برگزار می شود.

سال گذشته نیز یکی دیگر از شهدای گمنام مدفون در باغ موزه دفاع مقدس به نام شهید عبدالرحمن گلچینی به واسطه تفحص و شناسایی برادر شهیدش علیرضا گلچینی که هر دو در عملیات خیبر به شهادت رسیده بودند  شناسایی شد که پس از 31 سال در کنار یک دیگر آرام گرفتند.  

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار