عضو هیات رئیسه مجلس:

جمهوری اسلامی ایران در حملات پهبادی علیه عربستان هیچ‌گونه مداخله‌ای ندارد

حجت‌الاسلام لارگانی گفت: جمهوری اسلامی ایران در حملات پهبادی علیه عربستان هیچ گونه مداخله‌ای ندارد، اما باید گفته شود، مسلمان نیز باید براساس اصول دینی به وظایف خود در این رابطه عمل کنند.
کد خبر: ۴۴۷۳۵۱
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۲ - 11March 2021

جمهوری اسلامی ایران در حملات پهبادی علیه عربستان هیچ‌گونه مداخله‌ای نداردبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی عضو هیات رئیسه مجلس در گفت‌وگویی با اشاره به فرافکنی عربستان در خصوص حملات نیرو‌های انصار الله یمن، اظهار داشت: معتقدم نهاد‌های بین‌اللملی کارآمد برای رسیدگی به اتفاقات گوناگون در جهان وجود ندارد؛ چرا که اگر سازمان ملل و شورای امنیت کارآمد بودند، نباید اجازه می‌دادند که عربستان با پشتیبانی‌های بی‌حد و حصر آمریکا و صهیونیسم مردم بی‌دفاع یمن را به خاک و خون بکشاند.

نهاد‌ها و سازمان‌های بین‌المللی در قبال تجاوز به مردم یمن سکوت پیشه کرده‌اند

نماینده مردم فلاورجان در مجلس افزود: تعداد بسیاری از مردم بی‌دفاع یمن با گرسنگی و فقر مواجهه شدند، اما نهاد‌ها و سازمان‌های بین‌المللی سکوت پیشه کرده‌اند و در این رابطه هیچ اقدام خاصی انجام نمی‌دهند.

عضو هیات رئیسه مجلس اظهار داشت: مردم یمن با مقاومت و ایستادگی در برابر استکبار نشان داده‌اند که این تجاوز‌ها هیچ خللی در آرمان‌های آن‌ها ایجاد نمی‌کند.

مردم یمن حق دفاع از حقوق خود را دارند

این نماینده مردم در مجلس تاکید کرد: مردم عربستان با تجاوز‌هایی که علیه یمن صورت می‌پذیرد مخالفت جدی دارند، اما به دلیل فضای خفقانی که در آن کشور وجود دارد، نمی‌توانند دست به اعتراضاتی علیه حکام سعودی بزنند.

وی بیان کرد: یمنی‌ها برای دفاع از حقوق خود به دنبال رسیدن به صلاح هستند و با تلاش و توانمندی‌های خودشان موشک‌هایی را نیز تولید کرده‌اند تا از حق خود دفاع کنند.

آمریکایی‌ها مداخلات بی‌جایی را در منطقه خاورمیانه دارند

موسوی لارگانی عنوان کرد: جمهوری اسلامی ایران در حملات پهبادی علیه عربستان هیچ گونه مداخله‌ای ندارد، اما باید گفته شود وقتی که آمریکایی‌ها از آنسوی مرز‌ها وارد منطقه می‌شوند و دخالت‌های بی‌جایی را در مسائل کشور‌ها دارند؛ بنابراین مسلمان نیز باید براساس اصول دینی به وظایف خود در این رابطه عمل کنند.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام/ 341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار