پیام مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی؛

استقلال و عزت کشور مرهون خون شهداست

سرهنگ فلاحی در پیامی به مناسبت ۲۲ اسفند روز بزرگداشت مقام شهدا، پیشرفت‌ها و دستاورد‌های انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف را مرهون ایثار شهدا دانست که با خون خود عزت، آزادی و استقلال را به ایران اسلامی هدیه کردند.
کد خبر: ۴۴۷۳۶۴
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۴ - 12March 2021

شهدا با خون خود آزادی و استقلال را به ما هدیه کردند/ خبر بدون عکس/به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، سرهنگ پاسدار «غلامرضا فلاحی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی در پیامی ۲۲ اسفندماه، روز بزرگداشت مقام شهدا را گرامی داشت.

متن این پیام به شرح زیر است:

سلام خداوند به ارواح پاک و مطهر همه شهیدان که به مصداق آیه شریفه «والسابقون السابقون» در تمامی عرصه‌ها و صحنه‌های امتحان، حضوری چشمگیر داشته و گوی سبقت را در اخلاص، شجاعت و ایثار از دیگر همرزمانشان ربودند و میادین عزت و شرف را یکی پس از دیگری درنوردیدند و با نثار جان خویش به اوج سعادت که همان مقام شهادت است، دست یافتند.

اکنون حرکت رو به جلوی انقلاب شکوهمند اسلامی و پیشرفت‌ها و دستاورد‌های آن در عرصه‌های مختلف، مرهون خون‌های پاک و مطهر شهدای گرانقدر است؛ شهدایی که با خون خویش عزت، آزادی و استقلال را به ما هدیه کردند.

اینجانب ضمن گرامیداشت فرارسیدن ۲۲ اسفند که به روز شهدای عزیز، مزیّن و نام‌گذاری شده بر خود لازم می‌دانم، ضمن قدردانی از زحمات خانواده‌های معظم و معززشهدا، صمیمانه تقدیر و تشکر و علو درجات را برای شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و دوران حماسه‌ساز دفاع مقدس آرزو نمایم.

امید آنکه به یاری پروردگار متعال و منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) بتوانیم آرمان‌های شهدای معظم را همیشه الگو و سرمشق خویش قرار دهیم و دعای خیر خانواده‌های معزز آنان و همرزمان ایثارگرشان توشه آخرتمان گردد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها