وزیر کشور:

برای حفظ سلامت مردم باتهدیدکنندگان سلامت جامعه برخوردقانونی میشود

رحمانی فضلی با تاکید بر اهمیت صحت و سلامت عموم مردم گفت: برای حفظ سلامت جامعه با معدود افراد تهدیدکننده سلامت مردم برخورد قانونی می شود.
کد خبر: ۴۴۷۳۶۷
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۸ - 11March 2021

برای حفظ سلامت مردم باتهدیدکنندگان سلامت جامعه برخوردقانونی میشودبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‎پرس، عبدالرضا رحمانی فضلی شامگاه پنجشنبه پس از دیدار با مراجع عظام تقلید در جمع خبرنگاران با اشاره به تأکیدات مراجع معظم تقلید نسبت به تأمین کالا‌های شب عید اظهار داشت: نگرانی ها‌ی به این عزیزان را حتماً در دولت مطرح می‌کنم تا پیگیری و حل و فصل شود.

وزیر کشور با اشاره به گزارش استاندار قم و سایر مسئولان، روند درمان، پیشگیری و مقابله بسیاری خوبی ارزیابی کرد و افزود: خوشبختانه با همکاری همه دستگاه‌ها دانشگاه علوم پزشکی، استانداری، هلال احمر و بسیج این شرایط مناسب ایجاد شده است.

وی افزود: امروز هم که به حرم مطهر حضرت معصومه (س) مشرف شدیم فضا بسیار خوب بود و پروتکل‌ها کاملاً رعایت می‌شد و به همین دلیل روند بیماری قابل قبول است.

رحمانی فضلی در ادامه با اشاره به مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر ممنوعیت سفر به شهر‌های قرمز و نارنجی گفت: سفر به شهر‌های دیگر آزاد است، اما توصیه می‌کنیم کسانی که فکر می‌کنند نمی‌توانند رعایت کنند خودشان ملاحظه داشته باشند.

وی افزود: ما محدودیت‌ها را برای حفظ سلامت مردم تشدید کردیم چنانچه چادر زدن در خیابان و بوستان و یا استفاده از مدارس و منازل شخصی را ممنوع کردیم.

وزیر کشور با بیان اینکه دستورالعمل‌ها برای حفظ سلامت در هتل‌ها اتوبوس‌ها هواپیما و قطار صادر و ابلاغ شده است گفت: همه اقدامات لازم را دولت برای حفظ سلامت مردم انجام داده، اما به هر حال مردم هم باید رعایت کنند.

وی با اشاره به سختی‌هایی که مردم در این مدت یکسال تحمل کرده‌اند گفت: صحت و سلامت عموم مردم برای ما بسیار مهم است به همین دلیل با معدود افرادی که دستورالعمل‌ها را رعایت نمی‌کنند و سلامت جامعه را به خطر می‌اندازند برخورد قانونی می‌کنیم.

رحمانی فضلی با اشاره به آغاز ثبت نام شورای شهر‌ها و بازدیدش از فرمانداری قم گفت: از مردم می‌خواهیم در بحث مقدمات انتخابات و در بحث مشارکت در انتخابات نقش فعالی را ایفا کنند که ما بتوانیم در این مرحله هم نشان دهیم مردم همیشه پای کار هستند.

انهای پیام 341

نظر شما
پربیننده ها