سردار قاآنی در مشهد:

دیوار پیرامون قدس را به‌زودی می‌شکنیم/ پیشرفت جبهه مقاومت مرهون آموزه‌های شهداست

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران گفت: رژیم نحسی که در اوج حمایت‌های آمریکا قرار دارد، هم‌اکنون دیواری به دور خود کشیده است که یک متر ضخامت و شش متر ارتفاع دارد و البته این دیوار را هم به‌زودی خراب می‌کنیم و به برکت خون مطهر شهید سلیمانی و شهدای مقاومت، راه نمازگزاردن مسلمین عالم در قبله اول جهان اسلام باز خواهد شد.
کد خبر: ۴۴۷۳۹۲
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۵ - 12March 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ پاسدار «اسماعیل قاآنی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آیین گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عملیات بدر و خیبر که در مجتمع آیه‌ها در مشهد برگزار شده بود، اظهار داشت: گردهمایی پیشکسوتان دفاع مقدس بهانه‌ای برای ادای احترام به محضر شهدای دفاع مقدس است. خانواده‌های شهدا بزرگ‌ترین حامیان مجاهدان راه ایثار و شهادت بودند و چه در زمان حضور آن‌ها در جبهه‌های دفاع مقدس و چه پس از شهادت آن‌ها، بار سنگین راهبری این نهضت بر دوش خانواده‌ها بوده است.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بابیان اینکه انقلاب اسلامی نقطه کانونی یک تحول بزرگ در منطقه بوده است، خاطرنشان کرد: استمرار حرکت نبی مکرم اسلام (ص) و بعثت خاتم رسولان در انقلاب اسلامی تحقق‌ یافته است و همان‌طور که سردمداران کفر از اولین لحظه با پیامبر رحمت برخوردهای سخت و شدید داشتند، با نهضت امام خمینی (ره) نیز توسط مستکبرین عالم به سخت‌ترین حالات ممکن برخورد شد.

وی ادامه داد: امام انقلاب ما گرچه در موضع رهبری است اما فرماندهی این تقابل همه‌جانبه را هم بر عهده دارد و تبدیل جنگ تحمیلی به یک دفاع مقدس و دانشگاه بزرگ انسان‌سازی به برکت منویات و تدابیر داهیانه ولی‌فقیه است.

سردار قاآنی تصریح کرد: فلسطین امروز با فلسطین قبل از دفاع مقدس تفاوت‌های چشمگیری دارد و همه این پیشرفت‌ها مرهون آموزه‌های شهداست. شهدای فلسطینی که از شهدای دفاع مقدس درس مبارزه آموختند، پیروزی‌های چشمگیری رقم زدند و امروز در شرایطی هستیم که گروه‌های فلسطینی پایتخت رژیم صهیونیستی را در هر زمان و با هر تعداد موشکی که بخواهند، هدف قرار دهند.

وی ادامه داد: گروه‌های آزادی‌خواه یمن که تا پیش‌ از این در کوه‌ها زندگی می‌کردند، به برکت فرهنگ دفاع مقدس در موقعیتی است که با حملات خود قیمت جهانی نفت را افزون بر ۱۰ دلار تغییر می‌دهد و باتلاقی برای کشورهای ثروتمند مرتجع منطقه‌ای ساخته است که امروز رؤیای فتح زودهنگام این کشور را به‌کلی فراموش کرده‌اند؛ اگر چه این تهاجم نیز به‌ زودی تمام خواهد شد و روسیاهی آن به مزدوران منطقه‌ای استکبار باقی می‌ماند.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ابراز داشت: وقتی به آن‌ها گفتیم که استخوان‌هایتان را می‌شکنیم، این اتفاق قطعاً خواهد افتاد و به‌زودی صدای آن به گوش همه جهانیان خواهد رسید؛ اگرچه امروز آن‌ها خودشان متوجه درهم شکستن هیمنه‎شان هستند و ناامیدانه برای جلوگیری از آن به هر دستاویزی متوسل شده‌اند.

وی در انتها گفت: رژیم نحسی که در اوج حمایت‌های آمریکا قرار دارد، هم‌اکنون دیواری به دور خود کشیده است که یک متر ضخامت و شش متر ارتفاع دارد و البته این دیوار را هم به‌زودی خراب می‌کنیم و به برکت خون مطهر شهید سلیمانی و شهدای مقاومت، راه نمازگزاردن مسلمین عالم در قبله اول جهان اسلام باز خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار