امام جمعه ارومیه:

ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت/ مبارزه قاطعانه با فساد موجب برقراری عدالت در جامعه می‌شود

حجت‌الاسلام قریشی با تاکید بر لزوم مبارزه قاطعانه مسئولان با فساد گفت: این کار موجب می‌شود تا مطالبه عدالت به مطالبه عمومی تبدیل شود و در نتیجه عطر عدالت در جامعه پیچیده و امنیت و آرامش در جامعه حاکم شود.
کد خبر: ۴۴۷۴۱۵
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۵ - 12March 2021

مبارزه قاطعانه با فساد موجب برقراری عدالت در جامعه می شود

به گزارش دفاع‌پرس از  ارومیه، حجت‌الاسلام «سید مهدی قریشی» نماینده ولی‌ فقیه در آذربایجان‌ غربی، در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه امروز با اشاره به فیوضات ماه شعبان اظهار داشت: ماه شعبان مقدمه‌ای برای ورود به ماه مبارک رمضان است؛ بنابراین پیوستگی این ماه پر خیر و برکت شعبان و رمضان یکی از مهم‌ترین الطاف خداوند بر بندگان است.

وی افزود:  مومنان در این دو ماه سعی دارند روح و جان خود را از آلودگی‌های ایمانی، اخلاقی و صفاتی پالایش کنند.

امام جمعه ارومیه در ادامه با اشاره به 22 اسفند سالروز تاسیس بنیاد شهید، عنوان کرد: این روز فرصتی ارزشمند برای بزرگداشت مقام شامخ شهدا و تکریم خانواده‌های معظم شهیدان به خداپیوسته است.

وی تصریح کرد: امروز زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و پیروی از راه و منش آنان و تبیین فرهنگ والای ایثار و شهادت و انتقال آن به نسل‌های آینده، وظیفه خطیری است که برای رسیدن به مقصد باید مورد عنایت ویژه قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با تاکید بر مبارزه قاطعانه با فساد از سوی دست‌اندرکاران، ادامه داد: این کار موجب می‌شود تا مطالبه عدالت به مطالبه عمومی تبدیل شود و در نتیجه عطر عدالت در جامعه پیچیده و امنیت و آرامش در جامعه حاکم شود.

قریشی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری بیان کرد: معظم‌له می‌فرمایند، عبادت فقط انجام واجبات و خواندن نماز نیست، بلکه باید از تمامی دستورات خداوند پیروی کنند و برقراری عدالت در جامعه نیز وظیفه همگانی است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی تصریح کرد: بنابراین فساد همانند یک ویروس خطرناک است که اگر جلوی آن گرفته نشود به طور قطع ریشه ‌می‌دواند و بخش‌های مختلف جامعه را درگیر می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها