امام جمعه کرمانشاه:

برای دفاع از ارزش‌ها و حفظ آرمان‌های شهدا باید در میدان باشیم

آیت‌الله علما گفت: باید هرچه در توان داریم به کار گیریم تا فرهنگ ایثار و منش شهدا به نسل جوان منتقل شود، ما وظیفه داریم برای دفاع از ارزش‌ها و حفظ آرمان‌های شهدا و انقلاب وارد میدان باشیم.
کد خبر: ۴۴۷۴۱۷
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۱ - 12March 2021

برای دفاع از ارزشها و حفظ آرمان های شهدا و انقلاب باید در میدان باشیمبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، آیت‌الله «مصطفی علما» امام جمعه شهرستان کرمانشاه در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به سالروز تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و روز شهدا اظهار داشت: بدون شک انقلاب اسلامی مدیون خون شهیدان بزرگی است که جان خود را برای دفاع از انقلاب و اسلام به ایثار کردند.

وی با بیان اینکه زنده نگه داشتن نام شهدا یک ضرورت است، تصریح کرد: باید هرچه در توان داریم به کار گیریم تا فرهنگ ایثار و منش شهدا به نسل جوان منتقل شود، امروز همه ما وظیفه داریم برای دفاع از ارزش‌ها و حفظ آرمان‌های شهدا و انقلاب در میدان باشیم.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به فرا رسیدن سالروز بمباران شیمیایی حلبچه گفت: جنایت صدام علیه مردم مظلوم حلبچه هیچ گاه از یاد نخواهد رفت و تاریخ از این دیکتاتور همیشه به زشتی یاد خواهد کرد.

آیت الله علما، همچنین به ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی و مقابله با بیماری کرونا اشاره کرد و گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند حفظ پروتکل های بهداشتی و جلوگیری از شیوع این ویروس منحوس یک وظیفه همگانی است و همه باید در این زمینه کوشا باشیم.

وی گفت: باید هر چه در توان داریم به کار گیریم تا از به اوج رسیدن مجدد بیماری کرونا در کشور جلوگیری شود زیرا در صورت اوج‌گیری مجدد کرونا بدون شک جامعه خسارت های مالی و جانی بسیاری متحمل خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها