استاندار کرمانشاه:

فرهنگ ایثار و شهادت باید به یک فرهنگ عمومی تبدیل شود

بازوند گفت: باید همه تلاش کنیم همانند دوران دفاع مقدس، فرهنگ ایثار و شهادت را که برگرفته از مکتب امام حسین (ع) است به یک فرهنگ عمومی تبدیل کنیم تا همه از برکات آن بهره‌مند شوند.
کد خبر: ۴۴۷۴۱۸
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۸ - 12March 2021

دوران دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت باید به یک فرهنگ عمومی تبدیل شودبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «هوشنگ بازوند» استاندار کرمانشاه امروز (جمعه) به مناسبت عید مبعث و روز بزرگداشت شهدا در منزل شهیدان والامقام «غلامرضا سیاه‌کمری» و «شهید غلامرضا خانی‌آباد» حضور یافت.

وی در دیدار با خانواده این شهیدان اظهار داشت: امنیت و اقتدار بی‌مانند و روزافزون نظام اسلامی و پیشرفت‌های شگرف کشور، بی‌شک مدیون رشادت‌های شهدای گرانقدر ایران اسلامی است.

استاندار کرمانشاه بیان کرد: امام (ره) در تعبیری ماندگار فرمودند «خانواده‌های معزز چشم و چراغ این ملت هستند» و مسؤولان هم باید همواره نسبت به تکریم و تجلیل از مقام شهدا و خانواده های معزز آنان تلاش کنند.

بازوند تاکید کرد: باید همه تلاش کنیم همانند دوران دفاع مقدس، فرهنگ ایثار و شهادت را که برگرفته از مکتب امام حسین (ع) است به یک فرهنگ عمومی تبدیل کنیم تا همه از برکات آن بهره مند شوند.

وی در بخش دیگری از سخنانش از علاقه بسیار زیاد جامعه ایرانی به انسان‌های فداکار سخن گفت و افزود: سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده بزرگ مقاومت، الگوی ماندگار فداکاری هستند و باید در کتب درسی و رسانه‌ها به معرفی این چهره ماندگار دنیای اسلام بپردازیم.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: انقلاب اسلامی یک انقلاب فرهنگی و عقیدتی است که از همان ابتدا دغدغه دین داشت و اکنون نیز باید این رویکردها راه پرافتخار خویش را ادامه می‌دهد.

بازوند اضافه کرد: توسعه زیرساختی و سخت افزاری خوب است ولی فراموش نکنیم که زیربنای توسعه، کارهای فرهنگی است؛ وگرنه توسعه ابتر می‌ماند.

در این دیدارها که با همراهی امیر «آریانفر» فرمانده قرارگاه منطقه غرب نزاجا، مشاور امور ایثارگران استاندار و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان انجام گرفت، استاندار کرمانشاه از خانواده‌های این شهدا تجلیل کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها