امام جمعه الیگودرز:

امروز تنها راه نجات کشور قدم نهادن در راه امام، رهبری و شهدا است

حجت‌الاسلام سر لک گفت: امروز نیز تنها راه نجات کشور و انقلاب و رفتن به قله نهایی و آرمان مطلوب انقلاب ، پافشاری و قدم نهادن در راه امام، رهبری و شهدا است.
کد خبر: ۴۴۷۴۴۳
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۴ - 12March 2021

امروز نیز تنها راه نجات کشور  قدم نهادن  در راه امام، رهبری و شهدا است

به گزارش خبرنگار  دفاع‌پرس از خرم آباد، حجت‌الاسلام مهدی سر لک  امام جمعه شهرستان الیگودرز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به 22 اسفند ماه روز بزرگداشت شهدا اظهار داشت: شهدا بزرگترین سرمایه اسلام و جمهوری اسلامی ایران هستند. همه توفیفات و پیشرفتهایی که در چهل و دو سال گذشته صورت گرفته ازبرکات ایثارگری و خودگذشتگی شهدا و صبر و استقامت خانواده معظم شهدا و ایثارگران بوده است.

وی افزود: امروز نیز تنها راه نجات کشور و  انقلاب و رفتن به قله نهایی و آرمان مطلوب انقلاب ، پافشاری و قدم نهادن  در راه امام، رهبری و شهدا است.

حجت الاسلام سرلک ضمن قدردانی از کارکنان بنیاد شهید گفت: خدمت به شهدا، خانواده شهدا و ترویج ایثار و شهادت از بزرگترین توفیقات صالح و فضائل محسوب می شود.

امام جمعه الیگودرز با اشاره به عقب نشینی اروپا از قطع نامه ضد ایرانی اظهار داشت: بنا بر فرمایش مقام معظم رهبری اروپا نیز آن روی سکه امریکا است و علت عقب نشینی اروپا ، عاقبت اندیشی، پی بردن به  بی فایده بودن مصوبات ضد ایرانی، تغییر مسیر فشار حداکثری به سمت فشار هوشمندانه و قدرت نظامی، دفاعی نظامی اسلامی بوده است .

وی رمز پیروزی ایران را در استقامت و مقاومت دانست و گفت: نکنه ای که از اهمیت برخوردار است عقب نشینی اروپا از موضع فریبکارانه بر اثر مقاومت و استقامت ملت و نظام اسلامی و موضع محکم مجلس و همراهی دولت و تاکید مواضع رهبری  بود.

نماینده ولی فقیه در شهرستان با اشاره به  گلایه مقام معظم رهبری نسبت به گرانی ها در روز درختکاری گفت: این گرانی های بی منطق که معیشت مردم را دچار آسیب کرده ارتباطی با تحریم ندارند، همانگونه که می بینید میوه و ملزومات به صورت فراوان در بازار موجود است ولی مردم توان خرید ندارند و متاسفانه سود این اجناس به جیب دلالان می رود

وی راه حل غلبه بر گرانی ها را در داخل کشور دانست.

وی بیان داشت: اگر این همه وقت و جلسه و امید به بیگانگان را صرف ساماندهی بازار داخلی کرده بودیم وضعیت اینگونه نبود ، باید برنامه ریزی ما تقویت نظام پولی و تغییر در بودجه کشور ، رشد در رونق ، صرف جویی در هزینه ها ، افزایش نظارت کارآمد از تولید تا مصرف ، مدیریت بر واردات و صادرات و کاهش هزینه های غیر ضروری ادارات باشد.

 

حجت الاسلام سرلک اشاره ای به جشن چهارشنبه سوری داشت و در این مورد گفت: متاسفانه مقوله چهارشنبه سوری از یک سنت خوب و حسنه به یک معظل و رویه خطرناک تبدیل شده است و جشن و شادی تبدیل به مواد مترقه و بمبهای دست ساز شده است

وی افزود: مرگ و میرها و سوختگی‌هایی که متاسفانه اکثرا در قشر کودکان و نوجوانان است قابل جبران نیست و غلبه بر این بی فرهنگی ، همت والدین و آگاه سازی فرزندان را می طلبد.

وی خواستار نظارت و سخت گیری مسئولین در چهارشنبه اخر سال شد و گفت: با نظارت دقیق از اتفاقات جلوگیری و با تولید کنندگان و توزیع کنندگان به شدت برخوردکنید، چنانکه اعلام شده است متخلفات تا تعطیلاتبعد از نوروز در بازداشت بسر خواهد برد.

 

امام جمعه شهرستان الیگودرز با توجه به فرا رسیدن سال جدید اظهار داشت: بیماری کرونا وارد پیک چهارم شده است و نسخه جهش یافته این ویروس کودکان، نوجوانان و جوانان هم مبتلا و چنانکه می دانید فرد مبتلا را در سه روز از پا در می آورد.

وی افزود: مهمان نوازی الیگودرزی ها و بختیاری ها بر هیچ کس پوشیده نیست ولی بنده از همین تریبون به نیابت از مردم الیگودرز اعلام می‌کنم به خاطر سلامتی اقوام و دوستان از پذیرش مهمان معذوریم. خواهشن در خانه خود بمانید و به الیگودرز سفر نکنید.

نماینده ولی فقیه در پایان خطبه ها نسبت به اعتراض مردم به  برگزاری مراسمات ختم در گلزار اکبر علی گفت: سرو صدای بلندگوها و شلوغی مردم باعث اعتراض سکنه شده و مسئولین ذی ربط نسبت به این مهم تدابیری بیاندیشند و یا مسیر ورودی به گلزار را به بیرون شهر انتقال دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار