فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق:

صبر و تحمل خانواده شهدا قابل ستایش است/ خانواده شهدا را فراموش نکنیم

فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق گفت: صبر و تحمل خانواده شهدا را قابل ستایش است و باید همیشه قدردان خانواده شهدا باشیم و سرکشی و حل مشکلات آنان را فراموش نکنیم.
کد خبر: ۴۴۷۴۵۴
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۳ - 12March 2021

صبر و تحمل خانواده شهدا قابل ستایش است/ خانواده شهدا را فراموش نکنیمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، سرتیپ دوم ستاد «ارسلان پرویز» فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق در دیدار با دیدار با خانواده شهید «غلامی» همزمان با روز ۲۲ اسفندماه روز بزرگداشت شهدا، اظهار داشت: شهدا جان خود را نثار کردند تا ما در آسایش و آرامش زندگی کنیم.

وی با تأکید بر اینکه عزت و سربلندی کشور در عرصه‌های مختلف مرهون جانفشانی شهداست که باید قدردان آن بود، بیان داشت: راهی که شهدا رفتند راه ولایت و پیروی و حمایت از اسلام و انقلاب بود و امیدواریم روحیه از خود گذشتگی و ایثارگری همچون شهدا داشته باشیم.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق بر زنده نگه داشتن یاد شهدا و ادامه راه آنان تأکید کرد و افزود: صبر و تحمل خانواده شهدا را قابل ستایش است و باید همیشه قدردان خانواده شهدا باشیم و سرکشی و حل مشکلات آنان را فراموش نکنیم.

پرویز با بیان اینکه این دیدارها با هدف حفظ ارزش‌های والای مقام شهیدان انجام می‌شود، عنوان کرد: امنیت و آرامش کشور و اقتدار نظام اسلامی مرهون جانفشانی عزیزانی است که به خاطر ایمان و دفاع از مرزها و آب و خاک کشورمان جانشان را در طبق اخلاص گذاشتند و رشادت به خرج دادند تا ما بتوانیم در آرامش  و آسایش باشیم.

وی اضافه کرد: شهدا جاودانه هستند و چراغ راهی هستند که ما بتوانیم راه درست را تشخیص دهیم و امیدواریم بتوانیم گام‌هایی که این عزیزان برداشتند به شکل و روش دیگری ادامه دهیم.

در این دیدار خانواده شهید «غلامی» ضمن ابراز خشنودی و قدردانی از حضور فرماندهی منطقه پدافند هوایی شرق، به بیان سجایای اخلاقی و خاطراتی از فرزند شهید خود پرداختند و در پایان این دیدار از طرف فرماندهی منطقه پدافند هوایی شرق لوح تقدیر به رسم پایداری و صبوری‌شان به این خانواده شهید اهداء شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار