عناصر داعش مسئولیت حمله تروریستی صلاح‌الدین عراق را برعهده گرفتند

عناصر تروریستی وابسته به داعش اعلام کردند که قتل عام یک خانواده هفت نفره در استان الانبار کار این گروه تروریستی بوده است.
کد خبر: ۴۴۷۴۵۹
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۱ - 12March 2021

عناصر داعش مسئولیت حمله تروریستی صلاح‌الدین عراق را برعهده گرفتندبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‎پرس، جامعه عراقی هنوز از شک خبر کشته شدن همه اعضای کامل یک خانواده عراقی خارج نشده بودند که گروه تروریستی داعش اعلام کرد که این جنایت کار عناصر آن بوده است.

رسانه‌های عراقی جمعه گزارش دادند که گروهک‌های وابسته به این گروه تروریستی اعلام کرده اند که قتل عام هفت نفر از خانواده تکریتی کار عناصر تروریستی داعش بوده است.

به گزارش این رسانه‌ها، خبرگزاری «اعماق» داعش تصویری از خانه قربانیان را منتشر کرده است که شب گذشته مورد حمله عناصر تروریستی داعش قرار گرفته بود.

شب گذشته عناصر مسلح ناشناس در لباس نظامی به این منزل در روستای «ابو دور» در استان صلاح الدین حمله کرده و تمامی افراد ساکن در آن را به قتل رساندند.

یکی از نمایندگان مجلس عراق در واکنش به این کشتار به سومریه نیوز گفت که تا انتقام این افراد گرفته نشود، عراقی‌ها آرام نخواهند گرفت.

اخیراً فعالیت مخرب عناصر باقی‌مانده داعش در عراق با افزایش مطالبه خروج نیرو‌های آمریکای از این کشور بیشتر شده و ناظران آن را به تلاش‌های واشنگتن برای توجیه حضور نظامی خود در عراق تفسیر می‌کنند.

این هفته «ناصر قندیل» نماینده سابق پارلمان لبنان درباره تحرکات مشکوک آمریکایی‌ها برای بازگرداندن داعش به عراق و سوریه هشدار داد و گفت که واشنگتن برای احیای داعش در التنف و الأنبار و زمینه‌سازی برای حمله جدید به شهر بوکمال واقع در مرز سوریه و عراق تلاش می‌کند به ویژه اینکه جبهه سوری و عراقی با ورود به این شهر یک پیروزی تاریخی را رقم زده است.

انتهای پیام/ 341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار