بیانیه بنیاد شهید و امور ایثارگران یزد به مناسبت روز بزرگداشت شهدا؛

شهادت شهدا باعث عزت، استقلال و امنیت پایدار کشور عزیزمان شده است

بنیاد شهید و امور ایثارگران یزد به مناسبت ۲۲ اسفند روز بزرگداشت شهدا بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۴۴۷۴۶۷
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۴ - 12March 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، بنیاد شهید و امور ایثارگران یزد به مناسبت ۲۲ اسفند روز بزرگداشت شهدا بیانیه‌ای صادر کرد.

در متن بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم.

خون شهدا ملت ما را از کید دشمنان نجات داد. (امام ره)

۲۲ اسفند روز گرامیداشت شهدا و تاسیس بنیاد شهید گرامی باد.

۲۲ اسفند سال ۱۳۵۸ حضرت امام خمینی (قدس سره) فرمان تشکیل نهاد بنیاد شهید را جهت رسیدگی به امور خانواده محترم شهدا و مجروحین صادر و مواردی را در این فرمان یادآور شدند که مسئولین باید درامور فرهنگی، اقتصادی، درمانی، اموزش عالی، اشتغال، خدمات شهری به خانواده شهدای انقلاب، قبل و بعد از آن قوانینی را طراحی و تصویب کنند و اگر مسئولی کوتاهی کرد و مشکلی بوجود آمد به ایشان اعلام تا آن را مرتفع کنند.

مردم بزرگوار و شهید پرور ایران همیشه قدردان شهدای عزیر و جانبازان صبوری هستند که در دوران سخت دفاع مقدس از زمانیکه دشمن بعثی با پشتیبانی و کمک بسیاری از کشور‌های مستبد قصد نابودی انقلاب اسلامی و تصرف کشور عزیزمان را داشتن پدر و مادر و همسر و فرزند خود را به خدای متعال سپردند و به سوی جبهه‌های نبرد شتافتند و از دین و میهن و ناموس ملت دفاع کردند و بسیاری از آن‌ها به سوی معبود پرکشیدند و شهد شیرین شهادت نوشیده و جمعی درد و رنج اسارت را متحمل شدند و جمعی هم با بدن‌های مجروح بازگشتند و هم اکنون نیز با بسیاری از مشکلات، چون کوه ایستاده و روزگار را سپری می‌کنند و به گذشته خود می‌بالند.

آحاد مردم قدردان ایثار و رشادت و شهامت شهدا، آزادگان و جانبازان و صبر و استقامت والدین و همسران و فرزندان عزیز شهدا هستند چرا که شهادت شهدا باعث عزت، استقلال و امنیت پایدار کشور عزیزمان شده است.

اگر افرادی و یا مسئولینی که در انجام امور ایثارگران کوتاهی و یا کارشکنی می‌کنند و یا به انقلاب و خون شهدا خیانت می‌کنند باید بدانند که فردا باید جوابگوی هزاران شهدا باشند. از شهدای عزیز که ناظر رفتار و کردار همه ما هستند می‌خواهیم ما را یاری تا بتوانیم ادامه دهنده راه و هدف والای آن‌ها باشیم.

۲۲ اسفند روز گرامیداشت شهدا را به خانواده محترم شهدا، آزادگان سرافراز و جانبازان صبور و ملت شهید پرور ایران تبریک و تهنیت عرض می‌کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار