فرمانده مرزبانی ناجا در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

شهادت ۱۶ مرزبان در مقابله با اشرار و قاچاقچیان/ اجازه عرض‌اندام به گروه‌های تروریستی را نمی‌دهیم

سردار گودرزی با بیان اینکه وضعیت امنیتی در استان‌های مرزی مطلوب است، گفت: در راستای برقراری امنیت و مقابله با اشرار، ۱۶ تن از مرزبانان در سال ۱۳۹۹ به مقام والای شهادت نائل آمدند.
کد خبر: ۴۴۷۴۷۱
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۵:۲۳ - 13March 2021

شهادت ۱۶ مرزبان در مقابله با اشرار و قاچاقچیان/ اجازه عرض‌اندام به گروه‌های تروریستی را نمی‌دهیمسردار سرتیپ «احمدعلی گودرزی» فرمانده مرزبانی ناجا در گفت‎وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‎پرس، با بیان اینکه یکی از اولویت‌های مرزبانی مقابله با اشرار مسلح است، اظهار داشت: به گروه‌های تروریستی اجازه نمی‌دهیم که در خاک ما عرضه اندام کنند و نفوذی به داخل کشور داشته باشند.

وی با اشاره به کشف ۱۲۹ تُن مواد مخدر از ابتدای سال تاکنون در مرز‌ها گفت: این آمار نسبت به سال گذشته افزایش ۵۲ درصدی داشته است؛ همچنین در حوزه کالای قاچاق امسال بیش از دو هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان انواع کالای قاچاق کشف و ضبط کرده‌ایم.

فرمانده مرزبانی ناجا افزود: بیش از ۱۱۰ هزار نفر از متجاوزان مرزی را دستگیر کردیم و به کشور خودشان برگردانده شدند؛ همچنین علی‌رغم همه تنگانا‌های مالی، بیش از ۳۵۰ دستگاه انواع خودرو‌های تاکتیکی اعم از تویوتا، خودرو‌های ارس که ساخت داخل کشور هستند، تانک‌های زرهی که در مرز‌ها می‌تواند جان مرزبانان را در درگیری‌ها حفظ کند و سلاح‌های پیشرفته و سیستم‌های الکترونیکی در اختیار مرزبانان قرار گرفته است.

سردار گودرزی با بیان اینکه وضعیت امنیتی در استان‌های مرزی خوب و مناسب است، خاطرنشان کرد: در راستای برقراری امنیت و مقابله با باندهای قاچاق و اشرار مسلح ۱۶ نفر از بهترین نیروهای ما در سال ۱۳۹۹ به مقام والای شهادت نائل آمدند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها