معرفی کتاب؛

«حاج قاسم»

کتاب «حاج قاسم» در خصوص خاطرات و زندگی شهید حاج «قاسم سلیمانی» به قلم «حوا ملکشی» به رشته تحریر درآمده است.
کد خبر: ۴۴۷۴۹۶
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۷:۰۳ - 26March 2021

«حاج قاسم»به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بجنورد، کتاب «حاج قاسم» شحاج امل خاطرات و زندگی شهید «قاسم سلیمانی» به قلم «حوا ملکشی» به رشته تحریر درآمده است.

این کتاب توسط انتشارات «مدافعان» و با حمایت کنگره سه هزار شهید خراسان شمالی و مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه حضرت جوادالائمه (ع) در 64 صفحه و یک هزار جلد در سال ۱۳۹۹ منتشر شده است.

در بخشی از کتاب آمده است:

«یک روز من و احمد، پسر عمویم، از سرکارمان که هتل کسری سرچهار راه اراک کرمان بود می‌آمدیم که ناگهان دیدیم پاسبان شهربانی، برای خانمی ایجاد مزاحمت می‌کند و دختر که دستش به جایی نمی‌رسید با گریه از آن محل دور شد. این موضوع مرا خیلی ناراحت کرد.

من نتوانستم این کار زشت پاسبان را بی‌جواب بگذارم؛ بنابر این با پسر عمویم قرار گذاشتیم که او را ادب کنیم. همان شب در یک موقعیت مناسب که خیابان خلوت بود، سراغ آن پاسبان رفتیم؛ من با استفاده از آمادگی بدنی که داشتم با یک ضربه پا، به کمر پاسبان زدم و او را نقش بر زمین کردم؛ پاسبان متوجه شد که این کتک خوردن برای چه بود. ماموران شهربانی با خبر شدند و خودشان را به آنجا رساندند و چون هتل نزدیک بود وارد آنجا شدیم. آن ها در حالی‌ که ما را پیدا نکردند، دوباره برگشتند.»

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار