در جشنواره اسوه‌های صبرو مقاومت در قزوین مطرح شد

تکریم و تعظیم خانواده شهدا امری قلبی و اعتقادی است

سرهنگ پاسدار مهدی طاهرخانی در جشنواره اسوه های صبر و مقاومت در قزوین تکریم و تعظیم به خانواده شهدا را امری قلبی و اعتقادی دانست.
کد خبر: ۴۴۷۵۵
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۱ - 15April 2015

تکریم و تعظیم خانواده شهدا امری قلبی و اعتقادی است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از قزوین، سرهنگ پاسدار "مهدی طاهرخانی" مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قزوین در دومین جشنواره اسوه های صبر و مقاومت که روز گذشته با حضور مادران و همسران شهدا و جانبازان بانوان ایثارگر در دوران دفاع مقدس و جمعی از نویسندگان و شاعران و فعالین حوزه ادبیات پایداری در قزوین برگزار شد گفت: تکریم و تعظیم ما به خانواده شهدا امری قبلی و اعتقادی است و خود ما بیشتر از همه به این مراسم نیازمند هستیم.

وی در ادامه گفت:مادران و همسران شهدا و جانبازان فاطمی و زینبی ما با الگو قرار دادن حضرت زهرا(سلام الله علیها) و حضرت زینب (سلام الله علیها)، پشتیبان فرزندان و همسران خود در دوارن دفاع مقدس بودند و اگر حمایت های این اسوه های صبرو مقاومت نبود قطعا پیروزی های فعلی پدید نمی آمد.

 در ابتدای این مراسم سرکار خانم سیدی مدیر کل امور بانوان استانداری قزوین در سخنانی از برگزاری جشنواره اسوه های صبر و مقاومت قدرانی و حضور در جمع مادران و همسران شهدا و ایثار گر را برای خود افتخار دانستند.

در بخشی دیگر از این مراسم سرکار خانم فلاح حسینی از شاعران توانمند استان قطعه شعری تقدیم به مقام مادران و همسران شهدا کردند و در ادامه حاجیه خانم کبیری مادر دو شهید و سه جانباز خاطراتی از فرزندان شهیدش بیان کردند و خانم قیصر از امداد گران دوران دفاع مقدس خاطراتی از دوران دفاع مقدس بازگو کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار