جنبش «أنصارالله» یمن:

جنگنده‌های سعودی همچنان آتش‌بس «الحدیده» را نقض می‌کنند

همزمان با پیشروی نیرو‌های مقاومت یمن در جبهه «مأرب» جنبش «أنصارالله» تأکید کرد که متجاوزان سعودی هنوز دست از نقض آتش بس «الحدیده» برنداشته اند.
کد خبر: ۴۴۷۶۱۱
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۹ - 13March 2021

جنگنده‌های سعودی همچنان آتش‌بس «الحدیده» را نقض می‌کنندبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از العهد، جنبش «أنصارالله» یمن به اقدام متجاوزان سعودی در تداوم نقض آتش بس استان «الحدیده» واکنش نشان داد و آن را به شدت محکوم کرد.

بر اساس این گزارش، این جنبش تأکید کرد: عربستان سعودی و ائتلاف تحت سرکردگی آن در یمن همچنان به نقض گسترده آتش بس در استان الحدیده ادامه می‌دهند و تاکنون کوچک‌ترین پایبندی به این آتش بس نداشته‌اند.

جنبش انصارالله همچنین عنوان کرده است: عربستان سعودی نه تنها استان الحدیده را هدف حملات هوایی گسترده قرار می‌دهد بلکه دیگر استان‌ها نظیر حجه و مأرب را نیز بمباران می‌کند. این درحالی است که جامعه جهانی در قبال اقدامات سعودی‌ها سکوت پیشه می‌کند.

گفتنی است، از زمان برقراری آتش بس الحدیده در چارچوب توافق «استکهلم»، عربستان سعودی هیچ پایبندی به این آتش بس نداشته است. علیرغم اعتراضات گسترده یمنی‌ها به عدم پایبندی ریاض به آتش بس الحدیده، اما سازمان ملل تاکنون هیچ اقدامی را برای متوقف ساختن تجاوزگری‌های سعودی انجام نداده است.

پس از پیشروی‌های گسترده نیرو‌های مقاومت یمن در جبهه‌های مختلف نبرد به ویژه در مأرب، جنگنده‌های سعودی نیز بر شدت تجاوزات خود به نقاط مختلف افزوده اند. استان الحدیده نیز یکی از مکان‌هایی است که سعودی‌ها تلاش می‌کنند در آنجا انتقام شکست‌های خود در مأرب را بگیرند.

انتهای پیام/411

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار